17

درباره ملیکا میرحسینی به بهانه طلای G2 / حرفه ای ؛ نه افت نه ناامیدی!

  • کد خبر : 7644
  • 04 مرداد 1397 - 16:50
درباره ملیکا میرحسینی به بهانه طلای G2  /  حرفه ای ؛ نه افت نه ناامیدی!

تکواندوی زنان ایران امروز ستاره زیاد دارد. معدن استعدادها فعال است و ستاره های جدید یکی پس از دیگری ظهور می کنند. ملیکا میرحسینی ستاره جدید ماست. خانم حرفه ای ؛ نه افت می شناسد و نه یاس.

کیمیا شیدایی – آی دبلیو اسپورتس : داستان ملیکا میر حسینی داستان جالبی است.  شاید انتظار سابقه ای روشن در رده های سنی پایه را از او داشته باشیم اما اودختری  استکه نامی از او در سطح نونهالان و نوجوانان تکواندوی ایران دیده نمی شود اما در سطح جوانان اکنون یکی از ستاره های غیر قابل چشم پوشی به حساب می آید.

وقتی 2 سال پیش در لیگ با 22 پیروزی و بدون حتی یک شکست فنی ترین تکواندوکار لیگ ایران شد می شد حدس زد که آینده درخشانی در انتظار اوست. دختری با قدرت بدنی فوق العاده که شاید بتوان این ادعارا کرد که در بین دختران تکواندو کار هیچ کس  به اندازه او تمرین نمی کند.

رکوردهای او در 2 دوره گذشته لیگ کوثر ثابت می کند که ملیکا رفتار حرفه ای را خوب بلد است. او نه افت محسوسی دارد و نه نا امید می شود و هیچ یک در برنامه های او جایی ندارد.

ملیکا در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2017 یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال بود اما وقتی با قرعه مرگ روبرو شد نلرزید. در برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک ایستاد و شجاعانه مبارزه کرد اما 4.2 شکست خورد

نورتاتار ترک، بقیه حریفانش را مقتدرانه برد و قهرمان شد تا حسرت مدالی تاریخی بر دل های تک تک ما بماند و کاش یکی از ضربه های بی نقص ملیکا به کلاه قهرمان ترک ها اصابت می کرد تا سرنوشت این وزن تغییر پیدا کند.

نگاهی به کارنامه ملیکا میرحسینی نشان می دهد برای ردیف کردن افتخارات وی نیاز نیست چندان به عقب بازگردیم. از جمله افتخارات ملیکا مدال برنز قهرمانی آسیا در سال 2016 ، مدال نقره مسابقات همبستگی های اسلامی و مدال برنز المپیک دانشجویان است.

یکی از هایلایت های زندگی ورزشی ملیکا میرحسینی در مسابقات المپیک دانشجویان بود که یولیا میوتس واکراینی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و برنز المپیک نانجینگ را شکست داد.

حالا با گذشته زمان ، ملیکا آهسته و پیوسته توانایی های خود را ثابت می کند. اودر مسابقات G2 کره جنوبی تنها طلایی کاروان ایران و تنها طلایی غیر کره ای این مسابقات شد و حال بدون شک هدف روبروی ملیکا گرنداسلم 2018 و قهرمانی جهان 2019 منچستر خواهد بود. بهترین موقعیت  برای اثبات توانایی های خود به دنیای تکواندو!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.