11
به دنبال زدودن خاطره تلخ تفاضل گل

مهرنوش اکبری : بادرود برای هر چالشی آماده است

  • کد خبر : 76708
  • 09 بهمن 1400 - 12:37
مهرنوش اکبری : بادرود برای هر چالشی آماده است
مهرنوش اکبری کاپیتان تیم فوتبال بانوان بادرود تهران تاکید کرد تیمش به دنبال زدودن خاطره تلخ سال گذشته و راهیابی به لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانبادرود در دومین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتبال بانوان، روز گذشته با 5 گل از سد صبا مهر تبریز گذشت.

مهرنوش اکبری کاپیتان 27 ساله تیم بادرود یکی از ارکان مهم تیمش در این بازی و به طور کلی لیگ امسال است. بازیکنی باتجربه که برای تیم شادی مهینی یک بازیکن ارزشمند در پست هافبک راست به شمار می رود.

اکبری درباره این بازی می گوید: برابر صبا مهر تبریز، موقعیت های زیادی خلق کردیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود. تیمی جوان و باانگیزه داریم و برای هر چالشی در هفته های آینده آماده ایم.

او ادامه داد: تمریناتمان را از مهرماه زیر نظر  خانم ها فهیمه فتحی و بیات شروع و ۴ ماه سخت تمرین کردیم و پیوستن خانم شادی مهینی به کادر تیم، اتفاق بزرگی برای تیم بود و به ما فرصت داد تا از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

اکبری همچنین عنوان کرد: در موفقیت یک تیم، همه عوامل آن تیم دخیل هستند و به طور خاص، مسیری که طی شده را حاصل زحمات مربیان تیم می دانم ضمن اینکه باید از زحمات دکتر جوادی مدیر عامل تیم قدردانی ویژه کنم.

کاپیتان بادرود از جمله بازیکنانی است که از فوتسال به فوتبال آمده و حالا امیدوار است بتواند بازی در لیگ برتر فوتبال بانوان را در فصل آتی تجربه کند.

او می گوید: از سال ۸۸ به عنوان یک بازیکن فوتسال ، وارد ورزش شدم و در سالهای بعد در  لیگ دسته اول و لیگ برتر برتر فوتسال کشور بازی کردم اما در سال 98 به فوتبال آمدم.

مهرنوش اکبری در سال 98 بازیکن تیم افراز بود اما در سال 99 به بادرود پیوست و حالا، دومین سال حضور در این تیم جوان اما خوش آتیه را سپری می کند.

آیا بادرود امسال به لیگ برتر می رسد؟ اکبری پاسخ می دهد : ما در یک مسیر دشوار قرار داریم اما برای هدفمان می جنگیم. سال گذشته تنها به دلیل تفاضل گل کمنر لیگ برتری نشدیم اما امسال دست به دست هم داده ایم تا خاطره تلخ سال گذشته را پاک کنیم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.