9
نظرات امام جمعه مشهد

علم‌الهدی : صیانت کامل از تماشاگران زن در ورزشگاه انجام نشد

  • کد خبر : 76715
  • 09 بهمن 1400 - 12:55
علم‌الهدی : صیانت کامل از تماشاگران زن در ورزشگاه انجام نشد
آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد تاکید کرد که صیانت کامل از جایگاه زنان در ورزشگاه انجام نشد و این حضور در وضعیت نامناسبی رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی “دختران قهرمان” حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی در بازی ایران_عراق با حاشیه‌ها و واکنش‌های زیادی همراه بود.

احمد علم‌الهدی در این مورد اظهار کرد: پیروزی ارزشمند عزیزان هنرمند فوتبالیست ایرانی را در بازی دیروز تبریک عرض می‌کنم. هم به این عزیزان و هم به ملت عزیز فداکار خودمان.

او ادامه داد: اما این که شما خواهران را بردید در جو میدان ورزش و تماشای فوتبال، آن هفته هم عرض کردم حضور خواهران در تماشای فوتبال باید صیانت شود. شما زحمت کشیدید جا را جداگانه کردید و فاصله انداختید و متشکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: اما آن صیانتی که بنده گفتم، نشد. بنده عرض کردم صیانت باید کامل شود، صیانت کامل نیست، با برنامه‌های دیروزی که خواهران رفتند در زمین فوتبال، صیانت از خواهران به طور کامل حفظ نشد.

وی در ادامه گفت: حرکت‌هایی صورت گرفت، اما صیانت کامل نشد، باید کامل شود؛ اصلأ جایگاه خواهران در وضعی باشد که هیجانات خواهران در تماشای فوتبال به جایی منعکس نشود که دیروز اینطور نبود.

علم‌الهدی همچنین گفت: امیدوارم عزیزان ما برنامه ورزشی که برای خواهران می‌خواهند قرار دهند، چه در ورزش عمومی و چه در ورزش قهرمانی، هندسه دینی را رعایت کنند، این فرمان رهبر و ولی امر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.