10
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال زنان

پیروزی نفت آبادان و توقف فرهان ملارد برابر مس کرمان

  • کد خبر : 76798
  • 11 بهمن 1400 - 8:02
پیروزی نفت آبادان و توقف فرهان ملارد برابر مس کرمان
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی پالایش نفت آبادان و توقف فرهان ملارد همراه بود. مس رفسنجان هم از سفر به اسفراین امتناع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانلیگ فوتسال بانوان یکی از کم هیاهوترین هفته های خود را روز جمعه 11 بهمن پشت سر گذاشت و خبری از حساسیت در فوتسال نبود.

لیگ برتر فوتسال بانوان تحت تاثیر سفر تیم ملی به تورنمنت کافا تاجیکستان قرار گرفته بود و 2 بازی از 6 بازی هفته هفدهم بدین ترتیب لغو شد و یک بازی نیز به دلیل سفر نکردن مس رفسنجان به اسفراین برگزار نشد.

پیروزی مقتدرانه پالایش نفت آبادان در دور گروهی

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در دوازدهمین و آخرین دیدار مرحله گروهی از گروه یک در رودان، یک بر صفر تیم هیئت فوتبال این شهر را شکست داد.

فهیمه زارعی بازیکن همیشه کارآمد و باتجربه آبادان تنها گل بازی را به ثمر رساند تا نفت با 11 برد و یک تساوی از مجموع 12 بازی، با 34 امتیاز و مقتدرانه ، دور گروهی را با صدرنشینی به پایان ببرد.

برتری قاطع بوتا پارس ایرانیان در شیراز

در شیراز، تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در برابر بوتا پارس ایرانیان، به همه درخواست های گل حریف پاسخ مثبت داد و 10 بر یک تن به شکستی ناامید کننده داد.

ندا نوردی در این بازی هت تریک کرد، فاطمه ارژنگی دو گل زد و مهسا نظری، فهیمه کوثری و الهام عسگری به همراه نسرین قمی و بازیکن حریف، گلزنان تیم بوتا پارس بودند.

فاطمه ایمانی تک گل پویندگان را به ثمر رساند. بوتا پارس با این نتیجه، رتبه دوم خود را در گروه یک تثبیت کرد و پویندگان در رده چهارم گروه نخست باقی ماند.

توقف فرهان ملارد برابر مس کرمان

تیم مس کرمان در روزی که دوقلوهای کرمان، نجمه و نرجس کریمی نسب بازیکنان مصدوم را به عنوان تماشاگر در کنار خود داشت فرهان ملارد را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

این تساوی پس از مدت ها، کام مس کرمان را با کسب امتیاز آشنا کرد و این تیم را به هشتمین امتیاز فصل در سالی که شرایط ناگواری داشتند، رساند.

مریم سید برای فرهان ملارد و مهسا محمدی برای مس کرمان گلزنی کردند. فرهان ملارد با وجود این توقف در رده سوم باقی ماند.

مس رفسنجان از سفر به اسفراین انصراف داد

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان هم حاضر نشد برای برگزاری مسابقه خود از گروه 2 به اسفراین سفر کند و 3 بر صفر بازنده شد.

نتیجه این بازی تغییری در وضعیت مس رفسنجان در جدول نداشت و آنها ترجیح دادند رنج سفر و هزینه مسافرتی طولانی را به جان نخرند و بازنده بازی باشند.

سازمان لیگ فوتسال ایران در قبال عدم حضور تیم ها در مسابقاتشان در لیگ برتر فوتسال بانوان، رویکردی جدی و بازدارنده ندارد و این را بارها اثبات کرده است.

همچنین دیدار تیم های هیئت فوتبال اصفهان با حفاری خوزستان و پارس آرای شیراز با نصر فردیس از گروه دوم هفته سیزدهم لیگ فوتسال زنان به تعویق افتاد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.