12
مصائب دختران بسکتبالیست نفت

پالایش نفت آبادان؛ تیمی همیشه در حال پرواز

  • کد خبر : 77476
  • 19 بهمن 1400 - 16:14
پالایش نفت آبادان؛ تیمی همیشه در حال پرواز
در گیر و دار اوضاع کرونایی در لیگ برتر بسکتبال زنان، این تیم پالایش نفت آبادان بود که باز هم متضرر شد. تیمی که همیشه در حال پرواز بر فراز آسمان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم بسکتبال زنان پالایش نفت آبادان یک مشکل جدی دارد و آن، همیشه در سفر بودن است و این سفرها به شکل عجیبی افزایش یافته.

شرایط کرونایی و قالب برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان به صورت متمرکز سبب شد تیم پالایش نفت آبادان برای برگزاری مسابقات خود مجبور به حضور در تهران و بازی در پایتخت باشد.

این فرآیند خسته کننده برای تیم تحت رهبری مدینه آلبوعلی، یک عامل بازدارنده برای ارائه بهترین عملکرد فنی نزد بازیکنان تیم آبادانی بوده است.

مشکلات برای نفت زمانی بیشتر شد که برخی از بازی‌ها به دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا لغو شد و سفرهای بیشتر و خستگی‌های عمیق‌تری را به آبادان تحمیل کرد.

آن‌ها برای برگزاری دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به تهران آمدند اما مثبت شدن تست کرونای تیم شیمیدر سبب شد آنها بدون برگزاری مسابقه بار دیگر به آبادان بازگردند.

احتمالاً هیچ تیمی به اندازه تیم بسکتبال زنان نفت آبادان در طول یک فصل مجبور به سفرهای هوایی به تهران نبوده است. آنها بیش از اینکه دختران زیر حلقه باشند، دختران پرنده بوده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.