12
دکتر رکورد خودش را بهبود بخشید

السا دزموند پزشک ایرلندی در المپیک زمستانی پکن

  • کد خبر : 77659
  • 21 بهمن 1400 - 11:50
السا دزموند پزشک ایرلندی در المپیک زمستانی پکن
السا دزموند یک پزشک جراح ایرلندی است که این فرصت را به دست آورده تا در المپیک زمستانی در رشته لژ سواری برای کشورش مسابقه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” السا دزموند روز چهارشنبه در مسابقات لژ سواری المپیک زمستانی ۲۰۲۲، زمان ۱:۰۱.۶۰۸ را برای ایرلند ثبت کرد و بهترین زمان قبلی خود را ۱.۲ ثانیه بهبود بخشید.

دزموند با این نتیجه در جایگاه ۳۳ ایستاد اما در مورد السا این موضوع جالب است که او به عنوان یک پزشک جراح مطرح است و حالا در نقش یک ورزشکار المپیکی ظاهر شده است.

دزموند پس از مسابقه‌اش گفت: “در حال حاضر احساسات زیادی دارم. من به تازگی تاریخ‌ساز شده‌ام،  یک المپیکی شده‌ام و این شگفت‌انگیز است.”

دزموند ادامه داد: «همان‌طور که بنیان‌گذار المپیک مدرن گفت، مهم این نیست که چه کسی برنده می‌شود، مهم مبارزه برای رسیدن به آن است. و این مبارزه من بوده است”

ورزشکار ایرلندی گفت: من همه چیز را فدا کردم تا به اینجا برسم. فکر می‌کنم هر کسی داستان خودش را دارد، هر کسی سفر خودش را دارد، هر کسی به روش‌های مختلف فداکاری می‌کند و نبردهای متفاوتی دارد.»

 

اما نکته جالب این‌ است که دزموند برای مدتی طولانی در چین نخواهد بود . او که دوشنبه در مسابقات لژ سواری زنان شرکت کرد، جمعه به کشورش بر می گردد و قصد دارد شنبه به محل کارش در بیمارستان به عنوان پزشک برود .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.