6
درخواست ملی‌پوش پومسه از هدی ساعی

گلایه معصومه حسینی از نحوه انتخابی‌های پومسه

  • کد خبر : 78301
  • 27 بهمن 1400 - 13:30
گلایه معصومه حسینی از نحوه انتخابی‌های پومسه
عضو تیم ملی پومسه تاکید کرد که معیارهایی مسابقات انتخابی تیم ملی و داوری‌ها مشخص نیست و عدم حضور او بین نفرات برتر تعجب‌برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابتهای پومسه قهرمانی جهان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کره جنوبی و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو هفته گذشته با ارسال بخشنامه‌ای نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور حضور در این رقابتها آن هم به صورت آنلاین اقدام نمود.

نحوه ثبت نام این رقابتها، مهلت ارسال فیلم‌ها و در نهایت و اعلام نتایج در روز تعطیل اعتراض گسترده پومسه های کشور را در پی داشت.

سیده معصومه حسینی دارنده شش طلای آسیا و جهان در این خصوص گفت: در مدت زمانی که برای ارسال فیلم‌ها تعیین شده بود، فیلم پومسه های خود را ارسال کردیم.

او ادامه داد:  با این وجود، اعلام نکردند که کادر فنی تیم ملی از چه کسانی تشکیل و چه افرادی کار قضاوت قیلم های ارسالی و تعیین نفرات برتر را برعهده دارد.

ملی‌پوش پومسه افزود: کار بررسی فیلم‌ها باید در محل فدراسیون و با نظارت کارشناسان و نمایندگان رسمی فدراسیون انجام شود. حتی برای رفع ابهام می‌توان این کار را به صورت آنلاین به تصویر کشید.

حسینی اضافه کرد: اینکه فیلم را برای یک نفر ارسال کنند و او هم در منزل بدون نظارت و با سلیقه شخصی انتخاب کند به هیچ عنوان کار درستی نیست.

او درخصوص شرایط انتخاب نفرات برتر گفت: در رده سنی که من حضور دارم نفراتی انتخاب شدند که تاکنون مدال انفرادی در مسابقات قهرمانی کشور کسب نکردند. این کار استعدادیابی نیست، استعداد کشی است.

ملی پوش با تجربه ادامه داد: چرا باید با من که با وجود بچه کوچک در اردوی تیم ملی حضور داشته و تلاش کردم، چنین برخورد کنند؟ برای من جای سوال است که با در اختیار داشتن رنکینگ ۲۴ دنیا در کشور خودم جایگاهی ندارم؟ دلیل آن نیز اعتراض من به خط خوردن قبل از مسابقات قهرمانی آسیا بود.

معصومه حسینی در خصوص این اعتراض هم گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه خانم فرهمند انتخاب شدیم.

وی ادامه داد:همان زمان در تست کرونا، تست من منفی شد و تست خانم فرهمند مثبت شد. این موضع بعد از سه بار تست دادن، تکرار شد تا در نهایت پس از منفی شدن تست هر دو تکواندوکار، متأسفانه بدون دلیل روی نام من قلم قرمز کشیدند.

قهرمان همدانی پومسه افزود: مشخص نیست وقتی نام من از سوی فدراسیون به صورت رسمی اعلام شده، در تمام مراحل حضور داشته و حتی پست من برای حضور در مسابقات بیروت اعلام شده، چرا چنین رفتار شد؟

وی اظهار کرد: این موضوع از طریق استاندار همدان و نمایندگان مجلس پیگیری و کار به وزیر ورزش کشید و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دستور برسی دادند. ولی این اعتراض‌ها نتیجه معکوس داشت و باعث نشد به حق خودم برسم که هیچ بیشتر با من لج کردند.

حسینی همچنین گفت: در هر مسابقه‌ای که از سوی فدراسیون اعزام شده ام، با کسب مدال به ایران بازگشته ام. متأسفانه این نوع رفتارها پومسه را آزار می‌دهد و مانع از پیشرفت تکواندوکاران می‌شود.

او در پایان تاکید کرد:از هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون که خود قهرمان بود، در انتخابی‌ها شرکت کرده و این مسائل را به خوبی درک می‌کند، درخواست دارم که موضوع پومسه و انتخابی‌های آن را با دقت بیشتری بررسی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.