6
هدایت تیم ملی در هانگژو منتفی است

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی دانمارک شد

  • کد خبر : 78617
  • 02 اسفند 1400 - 11:25
الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی دانمارک شد
الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی تفنگ دانمارک شد تا مشخص شود او هدایت ایران را در بازی‌های آسیایی هانگژو بر عهده نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون تیراندازی رسماً اعلام کرد الهام هاشمی مربی برجسته ایرانی هدایت تیم ملی تیراندازی تفنگ دانمارک را بر عهده گرفته است.

بر اساس قرارداد هاشمی با فدراسیون تیراندازی دانمارک، این مربی زن باتجربه ایرانی تا سال ۲۰۲۴ و المپیک پاریس هدایت تیم ملی این کشور را در دست خواهد داشت.

این قرارداد بدان معنا است که او با فدراسیون تیراندازی ایران بر سر هدایت تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به توافقی دست نیافته است.

هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی تفنگ را در المپیک توکیو بر عهده داشت. خبر حضور او در دانمارک درست پس از برگزاری انتخابات فدراسیون رسانه‌ای شده و به معنای عدم توافق او برای ادامه کار در ایران است.

او پنجم تیر 1398 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته بود. در مدت حضور الهام هاشمی در این سمت، او بارها نسبت به مشکلات تیراندازان مبنی بر نداشتن فشنگ و شرایط تمرینی استاندارد انتقاد کرده بود.

همچنین اختلاف بین او و دادگر رییس وقت فدراسیون تیراندازی که سبب تعویق امضای قراردادش در سال پیش از المپیک توکیو شده بود، مدتها سوژه رسانه ها بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.