9
تاثیرگذاری روی ۷۴ گل زده

فاطمه اسماعیلی ، آمار شگفت‌انگیز ستاره یخی

  • کد خبر : 78971
  • 10 اسفند 1400 - 20:44
فاطمه اسماعیلی ، آمار شگفت‌انگیز ستاره یخی
با پایان لیگ هاکی روی یخ زنان، درخشش یک بازیکن غیرقابل‌عبور است. فاطمه اسماعیلی در حدود ۲۷ درصد گل‌های به ثمر رسیده تمام فصل، اثرگذار بوده .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده اولین دوره لیگ هاکی روی یخ زنان در حالی بسته شد که تیم آنلاین تایر با قهرمانی در دوره نخست، نام خود را جاویدان کرد.

در میان نفرات این تیم پرستاره، یک نام خودنمایی می‌کند: فاطمه اسماعیلی. دختری که اسکیت زندگی‌اش است و فراتر از علاقه‌مندی او به اسکیت، او یک ستاره تمام عیار در لیگ آیس هاکی بود.

فاطمه اسماعیلی در جریان لیگ هاکی روی یخ زنان ۴۴ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن فصل شد. از سوی دیگر او ۳۱ پاس گل به هم تیمی‌هایش داد.

بدین ترتیب فاطمه اسماعیلی روی ۷۴ گل زده آنلاین تایر – حدود ۵۰ درصد گلهای این تیم – اثر مستقیم داشته است. این عدد، چیزی در حدود ۲۷ درصد تمام گل‌های به ثمر رسیده لیگ ۱۴۰۰ است.

ستاره یخی در جریان دیدارهای حساس آنلاین تایر برابر رقبایش در راه قهرمانی هم با گل و پاس گل درخشید تا نشان دهد توانمندی‌هایش مرزی ندارد و در بازی‌های حساس نیز تیمش را از گرفتاری بیرون می‌کشد.

آنلاین تایر در این فصل همه آمارها را از آن خود کرد. ۱۴۲ گل زده و تنها ۸ گل خورده این تیم را صاحب بهترین خط آتش و بهترین عملکرد دفاعی کرد.

فرمانیه، تیم نایب قهرمان، ۴۵ گل کمتر از آنلاین تایر به ثمر رساند و ۸ گل هم بیشتر دریافت کرد و رفت و برگشت برابر آنلاین تایر مغلوب شد تا در قهرمانی سرخ پوشان حرف و حدیثی باقی نماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.