5
در اولین حضور ۷ امتیاز متوالی را از سرویس گرفت

حدیث رضایی | روزگار یک دختر اصفهانی در والیبال نشسته

  • کد خبر : 79007
  • 11 اسفند 1400 - 20:04
حدیث رضایی | روزگار یک دختر اصفهانی در والیبال نشسته
حدیث رضایی میرقائد بازیکن تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن به مشکلاتی که در والیبال نشسته بانوان وجود دارد اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” حدیث رضایی میرقائد بازیکن تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن اصفهان است که از چهره های جوان و آینده دار والیبال نشسته ایران محسوب می شود.

حدیث در سنین کودکی وارد ژیمناستیک و سپس والیبال شد و سپس با ابتلا با بیماری که او را در راه رفتن دچار مشکل کرد به سمت دوران جدیدی از زندگی ورزشی تغییر مسیر داد.

حدیث می گوید : وقتی متوجه بیماری خود شدم و در راه رفتن دچار مشکل شدم ، پذیرفتن این موضوع که نمی‌توانم در ورزش حرفه ای و در شرایط برابر با بقیه به رقابت بپردازم برایم دشوار بود.
.
او می افزاید : همچنین وقتی از سن ۱۰ سالگی متوجه مشکل خود شدم و اقدامات درمانی لازم از جمله کاردرمانی، شنا و فیزیوتراپی را دستور کار قرار دادم.به دلیل زمانی که صرف این درمان می شد و در حال تحصیل هم بودم، فرصتی برای فعالیت های ورزشی نمی ماند.

حدیث از طریق یکی از دوستان پدرش به باشگاه ذوب آهن معرفی می شود تا در تیم والیبال نشسته این باشگاه تحت آموزش و فعالیت قرار گیرد. اتفاقی که نقطه عطف زندگی ورزشی او بود.

بازیکن ذوب آهن با اشاره به نقش این باشگاه در حمایت از والیبال نشسته ، خاطر نشان کرد: ذوب آهن از سال ۹۳ حامی رشته والیبال نشسته بانوان بوده .یکی از مهمترین اشخاصی که در این راه زحمات بسیاری را کشیده است لیلا بریانیان، سرمربی تیم هستند که در تشکیل و حفظ اتحاد تیم در این سال ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند.


.او ادامه داد : تیم ذوب آهن در فصل گذشته نسبت به فصول گذشته خود از بازیکنان ملی پوش کمتری بهره می برد اما با این وجود با تیمی که حداکثر بازیکن بومی را در ترکیب اصلی داشت ، موفق به حفظ مقام فصل گذشته و نایب قهرمانی لیگ برتر شد.
.
حدیث رضایی تجربه نخستین حضورش در مسابقات رسمی را از خاطرات شیرین دوران ورزشی خود برشمرد و گفت: در قالب تیم هیات استان که بازیکنان بومی اصفهان بودند ، در مسابقات قهرمانی استان شرکت کردیم و من برای اولین بار و پس از تنها یک ماه تمرین در کنار تیم فرصت بازی پیدا کردم.

به گفته حدیث، اتفاق جالب و به یاد ماندنی برای او جایی بوده که وقتی در ترکیب قرار گرفته توانسته ۷ امتیاز متوالی را از سرویس بی برگشت برای تیمش کسب کند.
.
والیبالیست ذوب آهن موفقیت در میادین ورزشی داخلی و بین المللی را آروزی هر ورزشکاری دانست و افزود : من نیز از موضوع مستثنی نیستم اما نکته دیگری که برای من مهم است ، این است که نامی ماندگار از خود بر جای بگذارم و باعث افتخار خانواده ، شهر و کشورم باشم.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش در حال حاضر ورزشکاران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند ، گفت : از مشکلاتی که در ورزش والیبال نشسته بانوان وجود دارد می توان به عدم مناسب سازی اماکن ورزشی ، امکانات محدود و کم توجهی اشاره کرد.

رضایی عنوان کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که قرارداد های ورزشکاران با وضعیت اقتصادی جامعه همسان سازی شود ، چون این ورزش شغل ما محسوب می شود و منبع درآمد ماست.همچنین امیدوارم تفاوت ها در بین ورزش آقایان و بانوان کمتر و کمتر شود.
.
دختر خوش آتیه والیبال نشسته ایران گفت : به افرادی که دارای معلولیت هستند پیشنهاد میکنم حتما چه به صورت حرفه ای و یا چه به صورت تفریحی ورزش را پیگیری کنند ، شاید ابتدا سخت به نظر برسد اما واقعا در روحیه و شرایط ذهنی افراد تاثیر مثبت فراوانی دارد.
.
حدیث رضایی در پایان گفت : بزرگ ترین حامی من خانواده ام بودند که به من فرصت دنبال کردن اهداف و آرزو هایم را دادند و حتی زمان هایی که من دلسرد می شدم، آن ها به من برای ادامه راه انرژی می دادند.پس از خانواده، مربیانم بیشترین نقش را در پیشرفت من داشتند.از همه کسانی که من را حمایت کردند و یار و یاور من در روز های سخت بودند تشکر میکنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.