10
از سوی هیئت داوران جشنواره وب و موبایل ایران

آژانس ورزش زنان ایران نامزد جایزه پایگاه خبری سال شد

  • کد خبر : 79197
  • 16 اسفند 1400 - 9:52
آژانس ورزش زنان ایران نامزد جایزه پایگاه خبری سال شد
هیئت داوران چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران فهرست نامزدهای نهایی این جشنواره را اعلام کرد که نام آژانس ورزش زنان ایران با نام دختران قهرمان در میان نامزدها قرار گرفته است.

رسانه دختران قهرمان در بخش پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها از سوی هیئت داوران این جشنواره، شایسته حضور در جمع ۵ نامزد نهایی دریافت تندیس پایگاه خبری سال ۱۴۰۰ جشنواره وب ایران تشخیص داده شده است.

حامد اسماعیلی سردبیر آژانس ورزش زنان ایران در این باره گفت: پایگاه خبری دختران قهرمان امسال برای اولین بار در این جشنواره دیجیتال شرکت کرده است و باعث افتخار ما و جامعه ورزش زنان است که در میان نامزدهای بخش پایگاه‌های خبری این جشنواره قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: نگاه مثبت کاربران و همچنین هیئت داوران جشنواره وب و موبایل ایران، از تلاش و اراده جمعی برای خلق پدیده‌ای ماندگار برای ورزش بانوان می‌آید و این موفقیت نه تنها به آی دبلیو اسپورتس که به تمام خانواده ورزش زنان ایران تعلق دارد.

جانشین مدیر مسئول پایگاه خبری آژانس ورزش زنان همچنین گفت: برای ما ارزش زیادی دارد که بدون این که دست به ایجاد کمپین و تبلیغات برای موفقیت در این جشنواره بزنیم، مورد توجه قرار گرفته‌ایم و این، انگیزه ما برای ادامه این راه پرسنگلاخ را افزایش خواهد داد.

اسماعیلی همچنین گفت: عنوان پایگاه خبری سال به یکی از ۵ نامزد نهایی این جشنواره اختصاص می‌یابد اما صرف‌نظر از نتیجه نهایی که ۲۱ اسفند اعلام می‌شود، حضور ما در این جمع و در جشنواره‌ای که برندهای دیجیتال زیادی حضور دارند سبب مباهات است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.