11
سرمربی تیم ملی توضیح می دهد

رضایت مهرو کمرانی از دختران تکواندوکار | پیش به سوی گرندپری

  • کد خبر : 79329
  • 17 اسفند 1400 - 18:57
رضایت مهرو کمرانی از دختران تکواندوکار | پیش به سوی گرندپری
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو زنان از عملکرد دختران تکواندوکار در مسابقات باشگاه‌های آسیا و مسابقات بین‌المللی فجر در تهران ابراز خرسندی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دختران تکواندوکار ایران در مسابقات بین‌المللی فجر در تهران، در ۷ وزن از ۸ وزن قهرمان شدند و اتفاق نیک، قهرمانی برای ستاره‌های جوان بود.

اکنون مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو که به‌عنوان بهترین مربی تورنمنت نیز معرفی شد از عملکرد دختران ایران تمجید کرده و امیدوار است ایران بتواند در گرندپری به ۴ یا ۵ سهمیه برسد.

سرمربی تیم ملی در گفتگو با وب سایت فدراسیون تکواندو تاکید کرده که رقابت تکواندوکاران ایرانی با حریفانی از قزاقستان، آذربایجان و ازبکستان برای تیم ملی مفید بوده است.

 

کمرانی گفته است: اگر تکواندوکاران ما بتوانند در ۴ رویداد بین‌المللی بدرخشند، ۶۰ امتیاز ارزشمند را دریافت می‌کنند که جایگاهشان در رنکینگ جهانی به طور کلی عوض می‌شود. افزایش امتیازات این رویدادها از ۱۰ به ۲۰ امتیاز اتفاق بسیار خوبی بود و بابت آن بسیار خرسند هستیم. با این اتفاق ۴ الی ۵ بازیکن ما جواز حضور در رقابت‌های گرند پری را پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره درخشش بازیکنان جوان در مسابقات بین‌المللی تکواندو فجر، گفت: من همچنان از بازیکنانم برای بهتر شدن، توقع بیشتری دارم اما چهره‌های جدیدی در جام فجر توانستند بدرخشند.

او با تمجید از یاسمن محمدی گفت: او جواب اعتماد کادر فنی را داد و نیز نشان داد شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را دارد چرا که او توانست فریبا عزیزوا ملی‌پوش پرافتخار و المپیکی آذربایجان را پشت سر بگذارد. از دید من راهمان را درست می‌رویم و این اتفاق نوید روزهای خوب را می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.