8
ا برگزاری مرحله اول و دوم لیگ برتر رخ داد

قهرمانی آوش خلیج فارس در نیم فصل لیگ دراگون بوت بانوان

  • کد خبر : 79340
  • 18 اسفند 1400 - 8:47
قهرمانی آوش خلیج فارس در نیم فصل لیگ دراگون بوت بانوان
مرحله اول و دوم لیگ برتر دراگون‌ بوت بانوان پایان یافت و تیم آوش خلیج فارس قهرمان نیم‌فصل شد. آنها این عنوان را بالاتر از تیم البرز نوین به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله اول و دوم لیگ دراگون بوت بانوان در رقابتی یک روزه با قهرمانی تیم آوش خلیج فارس در نیم فصل همراه شد.

این مسابقات روز سه شنبه ۱۷‬ اسفند در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم آوش هرمزگان با ۴۴ امتیاز قهرمان شد، البرز نوین با ۳۱ امتیاز نایب قهرمان شد و نگین تهران با ۲۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

سکان بوشهر، میداف بوشهر، خروشان انزلی، البرز نوین، سپاس خراسان، هردیا کرد، نگین تهران، آوش نوین، شهرداری ساوه و مشعل دریا بوشهر در لیگ دراگون‌بوت حاضر بودند.

قایقرانان در مرحله اول و دوم مسابقات در مواد ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر (۴ در ۲۵۰ متر) به رقابت پرداختند و این برای نخستین بار است که لیگ دراگون بوت زنان راه اندازی شده است.

آوش و پیروزی فوق میلی متری در ۲۰۰ متر

در مسابقه فینال A دراگون‌بوت ۲۰۰ متر آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۱ ثانیه مدال طلا، البرز نوین با زمان ۵۵.۲ ثانیه مدال نقره و نگین تهران با زمان ۵۶.۳ ثانیه مدال برنز دریافت کردند.

این یک رقابت تمام عیار و میلی متری بین دو تیم آوش و البرز نوین بود و صدم ثانیه ها برنده را مشخص کرد. یک دوئل دیدنی که فرصت تماشای آن برای عموم، می توانست جذابیت های آن را بیشتر کند.

در مسابقه فینال B دراگون‌بوت ۲۰۰ متر سکان بوشهر با زمان ۵۸.۸ ثانیه، هردیا کرد با زمان ۱:۰۰.۰۰۰ دقیقه و خروشان انزلی با زمان ۱:۰۴.۱۹۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

برتری آوش بر مشعل دریا در مسابقه ۵۰۰ متر

در مسابقه فینال A دراگون‌بوت ۵۰۰ متر آوش هرمزگان با زمان ۲:۲۰.۰۰۰ دقیقه مدال طلا، مشعل دریا با زمان ۲:۲۹.۶۹۰ دقیقه مدال نقره و سکان بوشهر با زمان ۲:۳۰.۷۲۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در مسابقه فینال B دراگون‌بوت ۵۰۰ متر البرز نوین با زمان ۲:۳۰.۶۳۰ دقیقه، خروشان انزلی با زمان ۲:۳۷.۷۲۰ دقیقه و ساوه مرکزی با زمان ۲:۴۵.۵۶۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

سبقت ۲۱ ثانیه ای آوش در رقابت هزار متر

در مسابقه دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر (۴ در ۲۵۰ متر) آوش خلیج فارس با زمان ۵:۴۸.۶۰ دقیقه مدال طلا، البرز نوین با زمان ۶:۰۹.۰۴ دقیقه مدال نقره و سکان بوشهر با زمان ۶:۱۵.۶۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در این رقابت تیم‌های نگین تهران، میداف بوشهر، هردیا کرد، خروشان انزلی، مشعل دریا بوشهر، سپاس خراسان رضوی و شهرداری ساوه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.