11
به دلیل پارگی رباط صلیبی

ملیکا میرحسینی بازی های آسیایی هانگژو را از دست داد

  • کد خبر : 79597
  • 22 اسفند 1400 - 20:04
ملیکا میرحسینی بازی های آسیایی هانگژو را از دست داد
ملیکا میرحسینی تکواندوکار دسته منهای ۷۳ کیلوی تیم ملی به دلیل پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو بازی‌های آسیایی هانگژو را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ملیکا میرحسینی تکواندوکار برجسته تیم ملی که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران آسیب دیده بود دچار پارگی رباط صلیبی و آسیب به مینیسک زانو شده است.

او در دیدار نیمه نهایی این مسابقات برابر راما ابوالروب از اردن آسیب دید و اکنون مشخص شده رباط ای سی آل میرحسینی پاره شده و این پارگی در مینیسک هم وجود دارد.

بدین ترتیب ستاره دسته منهای ۷۳ کیلوگرم ایران باید زانوی خود را جراحی کند و بازگشت او به میادین به اندازه سریع نخواهد بود که او را به گرند پری و بازی‌های آسیایی برساند.

رویای ملیکا برای دومین حضور متوالی در بازی‌های آسیایی – پس از حضور در ۲۰۱۸ جاکارتا – ناتمام ماند. او در بهترین حالت ممکن است بتواند از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به میادین بازگردد.

ملیکا میرحسینی وکیلی ماه‌های فوق‌العاده‌ای را سپری کرده بود. او در مسابقات آزاد جهانی ریاض برنز گرفت و در مسابقات جام فجر نیز طلایی شد.

همچنین تیم باشگاهی او، فتح صدر البرز نیز باید بدون حضور او لیگ و رقابت با لوازم خانگی کن برای کسب قهرمانی را ادامه دهد که یک لطمه جدی برای فتح صدر قلمداد می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.