10
مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا در تایلند

هدیه کاظمی و طلای آسیا | تداوم دوازده سال پرافتخار

  • کد خبر : 80177
  • 05 فروردین 1401 - 12:57
هدیه کاظمی و طلای آسیا | تداوم دوازده سال پرافتخار
هدیه کاظمی قایقران پرافتخار ایران در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا در تایلند مدال طلا را از آن خود کرد. او ۱۲ سال پرافتخار را سپری کرده .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین روز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا با دومین طلای تیم زنان ایران همراه بود و هدیه کاظمی کام ورزش ایران را با مدال طلا شیرین کرد.

در این مسابقات که در پاتایا تایلند برگزار می‌شود امروز هدیه کاظمی در کایاک ۵۰۰ متر به آب زد و بالاتر از پاروزنان قزاقستان، ازبکستان و تایلند قهرمان شد.

دختر هرمزگانی قایقرانی ایران (اصالتاً اهل شهرکرد) با زمان ۱:۵۷٫۳۵۳ دقیقه را ثبت کرد. این رکورد، البته بهترین رکوردی نیست که هدیه تاکنون کسب کرده اما برای کسب طلا در این مسابقه کافی بود.

هدیه کاظمی البته پس از کسب طلای یک نفره، در کایاک دو نفره ۵۰۰ متر نیز همراه با الناز شفیعیان مدال نقره گرفت تا با دو مدال به کار خود در تایلند ادامه دهد.

مدال طلا در پاتایا، موفقیت تازه‌ای در کلکسیون افتخارات هدیه کاظمی است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز برای ایران مدال گرفته بود.

پس از سال‌ها حضور در تیم ملی آب‌های آرام در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان، او در اوج پختگی قرار دارد و صندوق مدال‌هایش در حال سنگین‌تر شدن است.

دوازده سال از اولین باری که نام هدیه کاظمی در لیست تیم ملی قرار گرفت می‌گذرد. او به سرعت در تیم ملی آب‌های آرام، چهره شد و در سال ۲۰۱۳ تبدیل به اولین مدال‌آور آب‌های آرام در کایاک یک‌نفره شد.

هدیه کاظمی احتمالاً تابستان امسال برای سومین بار متوالی در بازی‌های آسیایی مسابقه می‌دهد. پس از یک ناکامی در ۲۰۱۴ اینچئون و یک نقره باارزش در ۲۰۱۸ جاکارتا، حالا کسب مدال طلا در ۲۰۲۲ هانگژو او را راضی خواهد کرد.

شاید اگر آن اشتباه عجیب استراتژیک در حذف نام او در مسابقه کایاک یک‌نفره اینچئون رخ نمی‌داد و او به مسابقه دونفره فرستاده نمی‌شد، حالا افتخار مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را نیز در کارنامه داشت.

حضور در المپیک توکیو می‌توانست این افتخارات را تکمیل کند که محقق نشد با این حال، طلای آسیا و یک مدال خوشرنگ احتمالی در هانگژو ۲۰۲۲ یک نیروی محرک برای اوست.

او می‌تواند بار دیگر شانس خود را برای ملاقات المپیک و حضور در پاریس ۲۰۲۴ آزمایش کند. این نقطه اوج آرزوهای ورزشی قابل تحقق برای هدیه‌ای است که وارد ۲۸ سالگی شده و در المپیک پاریس ۳۰ ساله خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.