8
صعود محسوس در پی برگزاری مسابقات بین المللی تهران

رنکینگ جهانی تکواندو | میرحسینی هفدهم و کیانی نوزدهم شدند

  • کد خبر : 80432
  • 16 فروردین 1401 - 13:47
رنکینگ جهانی تکواندو | میرحسینی هفدهم و کیانی نوزدهم شدند
بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، تکواندوکاران کشورمان رشد چشمگیری در جدول رده بندی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”  فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی ماه آوریل را اعلام کرد و نتایج دختران تکواندوکار ایران در مسابقات بین المللی تهران آنها را در رده بندی جهانی ارتقا رتبه داد.

بر این اساس ملیکا میرحسینی وکیلی که به تازگی دچار پارگی رباط صلیبی شده در پی موفقیت های اخیر به رده هفدهم وزن خود رسیده و ناهید کیانی نیز در گروه خود جایگاه نوزدهم را دارد.

برگزاری رویدادهای تهران در اسفند 1400 (مسابقات باشگاه های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی) و همچنین افزایش امتیاز آنها نسبت به گذشته، سبب حضور پررنگ تکواندوکاران ایرانی در صد نفر برتر هر وزن شده است.

بر این اساس غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۲۵/‏۷۱‬ امتیاز ۲۹ پله صعود کرد و در رده سی و سوم ایستاد. نگار اسماعیلی با ۲۰/‏۶۷‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده سی و هفتم رسید.

در همین وزن سعیده نصیری با ۰۵/‏۵۶‬ امتیاز و ۸۶ پله صعود به رده ۵۲‬، مبینا نعمت زاده با ۲/‏۴۳‬ در رده ۶۷، معصومه رنجبر با ۲۰/‏۴۱ امتیاز ‬ و ۱۲۷ پله صعود به رده ۶۹، مهشید کریمیان با امتیاز ۳۲/‏۴۰‬ و ۶۸ پله صعود در رده ۷۱‬، مهلا مومن زاده با ۷۶/‏۳۹‬ امتیاز در جایگاه ۷۳‬ قرار گرفتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ناهید کیانی با ۹۳/‏۱۰۱‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده نوزدهم صعود کرد. زهرا شیدایی با ۴۰/‏۶۸ امتیاز و‬ ۱۳ پله صعود به رده ۳۷ رسید. نسترن ولی زاده با ۶۰/‏۵۵‬ امتیاز، ۲۸۶ پله صعود کرد و در رده ۵۲‬ ایستاد. پریسا جوادی با ۴۳/‏۳۴‬ امتیاز در رده ۷۱‬ قرار گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی با ۴۰/‏۱۰۷ امتیاز ۱۳‬ پله صعود کرد و در رده هفدهم قرار گرفت. کوثر اساسه با ۴۰/‏۶۴‬ امتیاز و ۴۳ پله صعود کرد و به رده سی و سوم رسید.

نرگس میرنوراللهی با ۶۲ پله صعود و ۲۵/‏۴۷‬ امتیاز در رده چهل و یکم ایستاد. عسل صابری با ۷۲/‏۳۸‬ امتیاز و ۲۷ پله صعود در رده پنجاهم قرار گرفت.

یاسمن محمدی با ۳۲/‏۳۶‬ امتیاز و ۵۴۶ پله صعود در رده پنجاه و دوم و کیمیا همتی با ۰۵/‏۲۹‬ امتیاز در رده شصت و چهارم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم اکرم خدابنده ۹۳/‏۴۱ امتیاز و‬ ۳۶ پله صعود به رده چهل و چهارم صعود کرد و زهرا پوراسماعیل با ۰۵/‏۳۷‬ امتیاز و ۱۷ پله صعود در رده چهل و هشتم ایستاد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.