6
خدمتی، رستمیان و دیگران

تیراندازان ایران عازم جام جهانی برزیل شدند

  • کد خبر : 80434
  • 16 فروردین 1401 - 14:26
تیراندازان ایران عازم جام جهانی برزیل شدند
تیراندازان ایران برای حضور در جام جهانی تیراندازی در برزیل عازم آمریکای جنوبی شدند. نجمه خدمتی، هانیه رستمیان و فاطمه کرم زاده هم در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”  تیم ملی تیراندازی ایران برای حضور در جام جهانی تیراندازی تفنگ و تپانچه تهران را به مقصد ریودوژانیرو ترک کرد.

ایران با ترکیب تیمهای مردان و زنان در این مسابقات حضور دارد و همه ستارگان صاحب نام ایران در ترکیب تیم اعزامی هستند اما آرمینا صادقیان غایب تیم ملی در برزیل است.

بازگشت الهه احمدی به ترکیب تیم ملی ، برجسته ترین نکته در مورد اعزام ایران به جام جهانی برزیل است. او پس از بازی های آسیایی جاکارتا از تیم ملی دور بود.

هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌ اللهی و الهام هریجانی با هدایت محسن نصراصفهانی و امیرحسین صولت در رشته تپانچه هستند که گلنوش سبقت اللهی به عنوان ستاره باتجربه به تیم ملی پیوسته است.

الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌ زاده و فاطمه امینی با هدایت حسین باقری و فرزاد مناف‌فر در رشته تفنگ نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات خواهند بود.

نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده پس از حضور ناموفق در المپیک توکیو مجالی برای اثبات توانمندی های خود دارند. فاطمه امینی به عنوان یک تیرانداز بسیار جوان دیگر چهره قابل توجه در تیم ملی تیراندازی بانوان است.

ملی‌پوشان بامداد امروز سه‌شنبه 16 فروردین برای حضور در این مسابقات که از 20 الی 30 فروردین برگزار می‌شود عازم کشور برزیل شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.