5
با برتری بر تیم جیزاخ ازبکستان به دست آمد

دومین پیروزی باریج اسانس در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر : 80729
  • 05 اردیبهشت 1401 - 14:11
دومین پیروزی باریج اسانس در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا
تیم باریج اسانس کاشان به دومین پیروزی خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا دست یافت و در جدول، ۶ امتیازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین روز از مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در قزاقستان با دومین برد تیم باریج اسانس کاشان همراه بود.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه امروز از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در شهر سمی قزاقستان به مصاف تیم جیزاخ ازبکستان رفتند و این تیم را در ۳ ست متوالی شکست دادند.

تیم ازبک نسبت به نماینده قرقیزستان (حریف نخست باریج) تیم باکیفیت‌تری بود اما نه به اندازه‌ای که بتواند برابر دختران والیبالیست ایران عرض اندام کند.

باریج اسانس در ست نخست بازی در حالی ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد که در مقاطعی از مسابقه اشتباهاتی داشت. به نظر می رسد آنها در ست نخست با نوعی غافلگیری مواجه شده باشند.

 

در ست دوم، باریج اسانس که بر بازی مسلط شده بود توانست ۲۵ بر ۱۵ پیروز شود. ست سوم نیز با وجود شروع خوب تیم جیزاخ، با برتری ۲۵ بر ۱۶ نماینده والیبال ایران همراه شد.

باریج اسانس در نخستین دیدار خود ۳ بر صفر نماینده قرقیزستان را شکست داده بود و اکنون در جدول ۶ تیمی این مسابقات ۶ امتیازی است.

سومین دیدار تیم باریج اسانس روز سه شنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران برابر دایموند فود تایلند برگزار می‌شود.

تیم تایلندی در دیدار نخست خود ۳ بر صفر جیزاخ ازبکستان را شکست داد اما دومین بازی خود را ۳ بر یک برابر کوانیش قزاقستان واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.