6
مرجان سلحشوری خطاب به آیت الله رییسی

آقای رییس جمهور ! فکری به حال بیمه ورزشکاران کنید

  • کد خبر : 80915
  • 10 اردیبهشت 1401 - 22:59
آقای رییس جمهور ! فکری به حال بیمه ورزشکاران کنید
مرجان سلحشوری مدال آور پومسه ایران در دیدار رییس جمهور با جمعی از خانواده ورزش، مطالبات بیمه ورزشکاران و مربیان را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” آیت الله رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 9 اردیبهشت میزبان جمعی از اهالی ورزش بود و از نکات این مراسم، اظهارات مرجان سلحشوری درباره بیمه ورزشکاران بود.

قهرمان پومسه ایران که همین چند روز قبل در کره جنوبی، مدال نقره جهان را برای ایران به ارمغان آورد به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران پشت تریبون قرار گرفت و با آیت الله رییسی گفتگو کرد.

محور اظهارات سلحشوری موضوع بیمه ورزشکاران، مربیان و داوران بود. ملی‌پوش تکواندو در اظهاراتش از بی‌سرانجام بودن خواسته جمعی خانواده ورزش برای قرار گرفتن تحت پوشش بیمه گلایه کرد.

به عقیده مرجان سلحشوری، بیمه ورزشکاران، مربیان و داوران خواسته حداقلی خانواده ورزش و کسانی است که عمر خود را پای ورزش می‌گذارند و این خواسته تاکنون راه به جایی نبرده است.

رییس جمهور  در این دیدار که در ساعت منتهی به افطار ماه مبارک رمضان برگزار شد تاکید کرد که ورزش برای دولت اهمیت دارد و مطالبات خانواده ورزش در دستور کار و بررسی برای رفع دغدغه‌ها قرار خواهد گرفت.

موضوع بیمه خانواده ورزش، یک چالش قدیمی است که تاکنون رفع نشده و باید دید دولت آیت الله رییسی به دولتی تبدیل خواهد شد که در این زمینه اقدام خواهد کرد یا خیر.

 البته مانع جدی برای موضوع بیمه، تأمین اعتبار ریالی اجرای این طرح است که رفع آن یک عزم ویژه و اراده دولت برای تأمین منابع مالی را می‌طلبد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.