6
دختر وزنه بردار بار دیگر روی تخته می‌رود

یکتا جمالی در وزنه برداری جوانان جهان در یونان

  • کد خبر : 81065
  • 17 اردیبهشت 1401 - 10:02
یکتا جمالی در وزنه برداری جوانان جهان در یونان
یکتا جمالی دختر وزنه بردار ایران در تازه‌ترین ماجراجویی خود عازم یونان شد تا در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات وزنه برداری جوانان جهان از فردا در یونان آغاز می‌شود و یکتا جمالی نماینده وزنه برداری زنان در این رویداد است.

این برای اولین بار نیست که وزنه بردار اصفهانی در مسابقات جوانان جهان شرکت می‌کند. او یک سال قبل اولین حضور در این مسابقات را تجربه کرد و با کسب برنز جهان تاریخ ساز شد.

مدال برنز او در یکضرب و دوضرب و مجموع، او را به اولین دختر ایرانی مدال آور در ادوار مسابقات جهانی تبدیل کرد. اکنون او فرصت تکرار یا بهبود مدالش را در اختیار دارد.

هفت ماه پیش نیز او به عنوان یک وزنه بردار نوجوانان در مسابقات جهانی عربستان مسابقه داد و در جده، نقره نوجوانان جهان را به دست آورد.

همچنین آخرین باری که جمالی در یک رویداد بین‌المللی روی تخته رفت به آذرماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد جایی که او یکی از اعضای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در مسابقات جهانی ازبکستان بود.

یکتا جمالی روز دوشنبه  از ساعت 16:30 به وقت تهران، در یونان مسابقه خواهد داد. مدال دیگری از یونان، حاصل کار دختر خوش آتیه وزنه برداری ایران خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.