7
آخرین خبر از وضعیت وزنه بردار

فوری : یکتا جمالی از آلمان تقاضای پناهندگی کرد

  • کد خبر : 81209
  • 23 اردیبهشت 1401 - 19:33
فوری : یکتا جمالی از آلمان تقاضای پناهندگی کرد
اطلاعات دریافتی دربباره یکتا جمالی وزنه بردار مفقود شده ایران در خاک یونان حاکی از سفر او به اروپای غربی و تقاضای پناهندگی به آلمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” یکتا جمالی نایب قهرمان وزنه برداری زنان جوانان جهان در یونان بر اساس گزارش ها به آلمان تقاضای پناهندگی ارائه کرده است.

روز چهارشنبه بود که زمزمه ها در مورد مفقود شدن او در خاک یونان، محل برگزاری مسابقات وزنه برداری جوانان جهان به گوش رسید و از آن زمان، منابع رسمی در داخل ایران واکنشی به این موضوع نداشتند.

اکنون خبر رسیده یکتا جمالی یونان را به مقصد اتریش ترک کرده و سپس از آلمان تقاضای پناهندگی کرده است. موفقیت های ورزشی او و سوابقش او را در موقعیت مناسبی برای دریافت پناهندگی قرار می دهد.

یکتا جمالی دوشنبه گذشته در مسابقات جوانان جهان، مدال نقره حرکت یکضرب دسته 87 کیلوگرم را به دست آورد در حالی که سال گذشته نیز 3 مدال برنز جوانان جهان را کسب کرده بود.

برخی منابع می گویند جمالی از زمان ناپدید شدن در یونان هیچ تماسی با خانواده اش نداشته اما سرانجام به آنها اطلاع داده است که قصد اقامت در آلمان را دارد.

در صورت نهایی شدن پناهندگی یکتا جمالی به آلمان، ورزشکار مستعد دیگری از ایران به جمع پناهندگان ورزشی می پیوندد. این، موضوعی است که مسئولان در ایران باید به طور جدی به آسیب شناسی آن بپردازند.

یکتا جمالی یک استعداد فوق العاده برای وزنه برداری ایران بود. از دست دادن او برای ورزش ایران یک لطمه بزرگ است. یکتا جمالی ، خانواده او و فدراسیون وزنه برداری تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. سلام
    وقتی که تو رفتی خورشید نمرده
    فدای یک تار مو رضازاده اصیل و باغیرت

  2. وقتی هر غربتی پاش رو از لای گاو وگوسفنداش میذاره بیرونو دوجا دیگه رو میبینه ،و خودش رو گم میکنه ومیشه همین، ……. خاک برست تو تاحالا ورزش خیلی هارو نابود کردی من جمله بهداد سلیمی و رستمی وغیره
    الان هم با این گندت واقعا اگر نفرستنت بری سبزی فروشی خاک بر سر سازمان

  3. دمت گرم ،بهترین کار رو انجام دادی

  4. بهترین کار رو انجام داد
    خودشو نجات داده

  5. دنیا ب آخرش نرسیده ایران بدون امثال شماها گلستانه لیاقت ایرانی بودن ندارین؟غربزده های بدبخت

  6. سلام.یک ورزشکار فقط باید به ملتتش خدمت کند.وسربلند باشه

  7. سلام.یک ورزشکار فقط باید به ملتتش خدمت کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.