3
نفرات اعزامی به لائوس مشخص شدند

شیما صفایی ، فاطمه یاری و الینا رحیمی در تیم ملی جوانان

  • کد خبر : 81256
  • 24 اردیبهشت 1401 - 9:10
شیما صفایی ، فاطمه یاری و الینا رحیمی در تیم ملی جوانان
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر به پایان رسید و شیما صفایی، فاطمه یاری و الینا رحیمی به ترکیب نهایی تیم ملی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر ایران باید در مسابقات جوانان آسیا حاضر شود و برای شناسایی ترکیب تیم ملی، رقابتی انتخابی برگزار شد.

در این مسابقات که جمعه ۲۳ اردیبهشت در کمپ شهید عضدی مجموعه شیرودی تهران پایان یافت شیما صفایی ستاره همدانی تنیس روی میز ایران به همراه الینا رحیمی و فاطمه یاری ملی‌پوش شدند.

این گروه سه نفره آماده رقابت در مسابقات آسیای میانه در قزاقستان و رقابت‌های تنیس روی میز جوانان آسیا در لائوس خواهند شد.

شیما صفایی، قهرمان این مسابقات در جدول اصلی به رقابت‌ها قدم گذاشت و در آخرین سال حضورش در رده سنی جوانان، بدون این که شکستی متحمل شود با ۲۲ امتیاز و آمار صد در صد پیروزی، صدرنشین شد.

نفر دوم، یک چهره آینده دار به نام فاطمه یاری بود. دختر مازندرانی گرچه برابر شیما صفایی و همچنین یکتا ادیبیان بازنده شد اما ثباتش در سایر بازی‌ها، سبب شد با ۲۰ امتیاز نفر دوم جدول شود.

رده سوم هم به الینا رحیمی، دختر شایسته تنیس روی میز آذربایجان غربی رسید. او با فاطمه یاری هم امتیاز بود و پیش بینی می‌شد که او یکی از برگزیدگان نهایی باشد.

صبا سراجی دختر اهل خمین، پینگ پنگ بازی بود که مثل سه برگزیده نهایی، در جدول اصلی به رقابت انتخابی اضافه شد اما نتوانست در نهایت به پیراهن تیم ملی برسد.

تلاش چهار پینگ پنگ باز راه یافته از مرحله مقدماتی نیز بی‌سرانجام بود. یکتا ادیبیان، مبینا صبحانی خواه، مهدیه اسماعیلیان و تارا مهرزاد در جدول اصلی از پس رقبای سرسخت خود برنیامدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.