7
تیم ملی تکواندو در آخرین مسیر پیش از آسیا

غزل سلطانی و آخرین شانس برای دست شکسته

  • کد خبر : 81392
  • 03 خرداد 1401 - 10:55
غزل سلطانی و آخرین شانس برای دست شکسته
در حالی که تکلیف ترکیب تیم ملی تکواندو زنان مشخص شده یک بازیکن هنوز شانس ملی‌پوش شدن دارد: غزل سلطانی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون تکواندو فهرست تیم ملی زنان برای حضور در قهرمانی آسیا را اعلام کرده اما غزل سلطانی یک مهره آلترناتیو در این فهرست است.

شکستگی دست غزل سلطانی سبب شد این مهره موفق دو سال اخیر تکواندو ایران قادر به رقابت در انتخابی تیم ملی بانوان نباشد.

اکنون فهرست نهایی تیم ملی با یک بند مشروط اعلام شده است: فرصت دوباره برای غزل سلطانی که با انتخاب شدگان نهایی رقابت کند.

غزل سلطانی در وزن 2 یا 3 شانس حضور دارد و برای فیکس شدن باید با مبینا نعمت زاده (وزن ۴۹- کیلوگرم) یا ناهید کیانی (وزن ۵۳- کیلوگرم) مسابقه دهد.

هنوز اعلام نشده که تکواندوکار سمنانی باید با نعمت زاده رقابت کند یا کیانی، اما رقیب غزل هر که باشد حریف سرسختی برای او خواهد بود.

مبینا نعمت زاده در وزن دوم در اوج دوران آمادگی به سر می‌برد و نتایج او در ماه‌های اخیر، درخشان و غیرقابل انکار بوده است.

ناهید کیانی نیز مهره‌ای است برای بازی‌های بزرگ و باتجربه. او حتی در روزهای بی‌ثبات خود نیز به اندازه‌ای توانمند است که بهترین باشد.

بر خلاف این دو تکواندوکار، غزل سلطانی در ماه‌های اخیر بی ثبات بوده است. یک سال قبل به نظر می‌رسید همه چیز برای او فوق‌العاده پیش می‌رود اما امروز، او در موقعیتی است که باید برای بقای خود در تیم ملی بجنگد.

حضور تکواندوکاران باکیفیت در آستانه ورود به تیم ملی، دردسر شیرین برای کادر تیم ملی تکواندو زنان است اما به‌ناچار قربانی‌هایی نیز خواهد داشت که از آن، راه گریزی نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.