4
ستاره‌ای که او را فراموش نمی‌کنیم

ملیکا میرحسینی ، بزرگترین غایب ایران در تکواندو آسیا

  • کد خبر : 82124
  • 31 خرداد 1401 - 13:50
ملیکا میرحسینی ، بزرگترین غایب ایران در تکواندو آسیا
تیم ملی تکواندو زنان ایران بدون حضور ستاره وزن ششم خود ملیکا میرحسینی وکیلی در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی حاضر است اما نبود ملیکا میرحسینی یکی از ویژگی‌های این اعزام است.

دختر شایسته تکواندو ایران زمستان گذشته در پی پارگی رباط صلیبی و متعاقباً عمل جراحی مجبور شد تا برای مدتی طولانی از تکواندو دور باشد.

همین موضوع سبب شد ملیکا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست بدهد. رویدادی که با توجه به آمادگی او در یک سال گذشته می‌توانست مدال خوشرنگی برایش به ارمغان بیاورد.

میرحسینی پیش از این ۳ بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته است که حاصل آن یک نقره و یک برنز بوده اما این مدال‌ها به عدد سه نرسید.

او بار اول در سال ۲۰۱۶ در فیلیپین و در وزن هشتم صاحب نشان برنز شد، بار  دوم در ۲۰۱۸ در هوشی می‌نه ویتنام مدالی کسب نکرد و در سال ۲۰۲۱ در بیروت نقره گرفت.

جنگجوی شایسته ایران حالا از خانه پیگیر اخبار رقابت دوستانش در خاک کره خواهد بود گرچه تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو برای او خبری مسرت‌بخش بود زیرا او قرار نیست حداقل حضور در بازی‌های آسیایی را از دست بدهد.

پنجم آذر سال گذشته بود که ملیکا میرحسینی در مسابقات آزاد جهانی ریاض برای ایران مدال برنز کسب کرد و این نتیجه به عنوان بخشی از پازل نتایج قابل اتکای او در سال ۱۴۰۰ سبب می‌شود او را بزرگ‌ترین غایب ایران در کره بدانیم.

تکواندو منتظر بازگشت او و تماشای تمایل ذاتی او به مبارزه، تلاش و اثبات جذابیت‌های زندگی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.