6
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2022

زهرا شیدایی ؛ خیر مقدم آسیا به جان سخت شمال

  • کد خبر : 82136
  • 31 خرداد 1401 - 15:17
زهرا شیدایی ؛ خیر مقدم آسیا به جان سخت شمال
زهرا شیدایی برای اولین بار در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. جان سخت سرانجام به میدان بزرگ قاره‌ای رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی تکواندو زنان در مسابقات قهرمانی آسیا، کم ستاره ندارد و چه کسی قادر است از این نام به آسانی عبور کند:  زهرا شیدایی .

دختر مازندران را نه با مدال طلای شگفت انگیزش در مسابقات آزاد جهانی ریاض در ۲۰۲۱ که با عزم راسخ و اراده‌اش می‌شناسیم. او که دست رد به سینه هر بهانه برای دست کشیدن زده است.

زهرا در صف ثابت قدم ترین دختران ورزشکار ایران است. او که درخت اول جنگل در برابر طوفان آسیب دیدگی‌های پیاپی بوده و هیچ وقت تسلیم نشده .

همین که زهرا شیدایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا دوره نهم انتظار کشیده گویای این است که دوری از تیم ملی در مقاطع مختلف هرگز قادر به متوقف کردن او نبوده است.

جان سخت شمال با وجود چالش‌های متوالی در چهار سال اخیر، حالا به نقطه‌ای رسیده که می‌تواند هدیه‌ای برای صبوری او باشد.

از کسی که در آزاد جهانی ریاض طلا گرفته، کسب مدالی خوشرنگ در آسیا انتظار دوری نیست. کاری کارستان در کره جنوبی همان عزم و اراده‌ای را از زهرا می‌طلبد که بخشی از ژن اوست.

بدون توجه به هر نتیجه‌ای که زهرا شیدایی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کند، او را به دو دلیل در جایگاهی ویژه می‌بینیم: یکی برخاستن‌ها و استقامتش و دیگری تواضع و اخلاقی که برای او احترام می‌خرد.

با شوق و ذوق نشسته‌ایم به انتظار تماشای او در کره جنوبی و مبارزات سلحشورانه ای که زهرا را قدرتمندتر می‌کند. به صحنه آسیا خوش آمدی.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.