7
مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر آسیا سطح B

پیروزی میلی متری دختران بسکتبالیست برابر لبنان

  • کد خبر : 82479
  • 05 تیر 1401 - 8:36
پیروزی میلی متری دختران بسکتبالیست برابر لبنان
تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در مسابقات سطح B نوجوانان آسیا برابر لبنان به یک پیروزی نزدیک و دلچسب رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر آسیا در اردن شنبه شب 4 تیر ادامه یافت و با برتری ایران برابر لبنان در یک بازی جذاب همراه شد.

در مسابقات سطح B آسیا ایران در دومین مسابقه خود برابر لبنان با نتیجه نزدیک 51 بر 50 صاحب برتری شد تا دومین برد خود را در این پیکارها کسب کند.

شاگردان سروه ضرغامیان در این بازی در کوارتر نخست 17 بر 12 از حریف پیش افتادند و در کوارتر دوم این لبنان بود که 13 بر 12 پیروز شد اما در پایان نیمه نخست برتری 29 بر 25 برای ایران بود.

در کوارتر سوم ایران توانست با برتری 14 بر 9، اختلاف پوئن را باز هم افزایش دهد اما در کوارتر چهارم و پایانی، لبنان به شدت ایران را تحت فشار قرار داد.

با وجود پیروزی 16 بر 8 لبنانی ها در کوارتر پایانی ، ایران توانست از این بازی جان سالم به در ببرد و با برتری یک امتیازی ، پیروزی را حفظ کرد و شب دلنشینی را برای بسکتبال ایران رقم زد.

درخشش شمیم نوری و فرناز خدامرادی

شمیم نوری در این بازی با 32 دقیقه حضور در میدان برای ایران 15 امتیاز به دست آورد (به همراه 7 ریباند و 5 توپ ربایی) و امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

فرناز خدامرادی نیز با 9 امتیاز ، 9 ریباند، 6 پاس منجر به گل و یک توپ ربایی شب موفقی را برای ایران رقم زد.

کیمیا ذره، حدیثه قسمتی و آتنا جعفرزاده نیز به ترتیب 8، 7 و 6 امتیاز برای ایران کسب کردند و سهم مهسا کرانی و زهرا مقدسی به ترتیب 4 و 2 امتیاز بود.

ایران در نخستین دیدار خود توانسته بود اردن را شکست دهد و در سومین مسابقه خود در دور گروهی با قزاقستان روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.