2
به جا مانده از تکواندو قهرمانی آسیا 2022

سلحشوری و اهتزاز پرچم | برام هیچ حسی شبیه تو نیست…

  • کد خبر : 82589
  • 07 تیر 1401 - 12:10
سلحشوری و اهتزاز پرچم | برام هیچ حسی شبیه تو نیست…
مرجان سلحشوری در ادامه موفقیت‌های سریالی خود در صحنه بین‌الملل، مدال نقره آسیا را به دست آورد و تالار افتخاراتش را غنی‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرجان سلحشوری پومسه روی اصفهانی یکی از مدال‌آوران مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در چانچئون کره جنوبی بود.

در بخش انفرادی زیر ۳۰ سال مرجان سلحشوری با پیروزی برابر نماینده نپال توانست به فینال برسد اما برابر پومسه رویی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

سلحشوری اصالتاً بختیاری و اهل اصفهان است و در آستانه ۲۶ سالگی به دهمین سال حضورش در تیم ملی پومسه رسیده است. با کسب ۲۲ مدال برون‌مرزی مرجان سلحشوری در صف شاخص‌ترین قهرمانان تکواندو زنان است.

آتوسا فرهمند پارسا و نگار سلحشوری تیم ملی پومسه بانوان (6)

مرجان سلحشوری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در اصفهان می‌گوید: بزرگ‌ترین پاداش برای یک قهرمان احساسی است که در لحظه اهتزاز پرچم کشورش دارد. این احساس می‌گوید که تلاش‌هایت بیهوده نبوده است.

وی ادامه داد: همواره برای این هدف تلاش کرده‌ام که در خلق افتخاری برای ایران نقش ایفا کنم. علاوه بر این، تماشای ثمره تلاش‌هایی که کرده‌اید و عرق‌هایی که ریخته‌اید لذتی است که برای هر انسانی دیدنی و روح‌بخش است.

ملی‌پوش پومسه در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این که مسابقات آسیایی به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و قرعه‌کشی تعیین‌کننده همه چیز است، اتفاق نگران کننده‌ای است زیرا ممکن است سخت‌ترین رقیب، اولین رقیب شما باشد.

سلحشوری عنوان کرد:  بازتاب و انرژی خوبی در صفحه مجازی شخصی‌ام از سوی مردم داشتم که حس و انرژی خوبی به من بخشید.

افتخار آفرین پومسه همچنین با تمجید از موقعیت اصفهان در پومسه ایران گفت: از ۱۰ نفر عضو تیم ملی پومسه ایران، ۷ نفر اعزامی از استان اصفهان بود که همین نکته نشان‌دهنده قابلیت و استعداد بالایی است که در پومسه اصفهان وجود دارد.

وی همچنین گفت: به شخصه می‌دانم در شرایط فعلی مسئولین ورزش هرچه از دستشان برآمده برای ما گذاشتند اما خواهشمندم که نگاه ویژه‌تری به پومسه داشته باشند و این، با توجه به عملکرد و افتخارات ما انتظار بالایی نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.