10
مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر آسیا در اردن 

غفلت در کوارتر چهارم باز هم به ایران ضربه زد

  • کد خبر : 82623
  • 07 تیر 1401 - 20:10
غفلت در کوارتر چهارم باز هم به ایران ضربه زد
تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر ایران در مرحله پلی آف مسابقات نوجوانان آسیا در اردن برابر سوریه تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان مسابقات بسکتبال نوجوانان سطح B آسیا امروز در اردن ادامه پیدا کرد و دختران بسکتبالیست ایران در مرحله پلی آف مغلوب سوریه شدند و نتوانستند به جمع چهار تیم پایانی راه یابند.

در این بازی ایران در حالی با نتیجه ۴۶ بر ۵۹ مغلوب سوریه شد که همانند دیدار گذشته برابر قزاقستان  غفلت در کوارتر چهارم به ایران آسیب زد و ایران باز هم در بخش پایانی مسابقه عنان کار را از کف داد.

 برای مسابقه سوریه در کوارتر اول ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد با برتری ۱۳  بر ۱۲ در کوارتر دوم در مجموع نیمه نخست را ۲۸ بر ۲۴ به سود خود خاتمه داد .

در نیمه دوم ایران عملکرد بهتری در ابتدای راه داشت در کوارتر سوم ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا در مجموع اختلاف را در آغاز کوارتر چهارم به یک امتیاز برساند .

با این وجود آنچه در مسابقه برابر قزاقستان برای تیم سروه  ضرغامیان رخ داد در بازی امروز برابر سوریه هم تکرار شد و ایران در کوارتر آخر پر اشتباه و ناتوان بود و نتوانست نمایش خوب کوارتر سوم را تداوم بخشد  .

 شکست سنگین ۷ بر ۱۹  در در کوارتر پایانی و باعث شد سوری ها در مجموع ۵۹ بر ۴۶ فاتح مسابقه شوند و به نیمه نهایی بسکتبال نوجوانان دختر آسیا در سطح B راه پیدا کنند .

 در مسابقه امروز حدیث قسمتی که در تمام ۴۰ دقیقه بازی در میدان بود آمار ۸ امتیاز  ۱۲۴ ریباند را ثبت کرد اما پر امتیاز ترین بازیکن ایران فرناز خدامرادی ستاره لیگ برتری تیم ملی بسکتبال ایران بود  .

 خدامرادی در بازی امروز ۲۰ دقیقه برای ایران بازی کرد و ۱۱ امتیاز گرفت. کیمیا ذره هفت امتیاز ، آتنا جعفرزاده ۵ امتیاز ، مهسا کرانی ۵ امتیاز ، ستاره سورانی و شمیم نوری ۴ امتیازو زهرا مقدسی ۲ امتیاز برای ایران به دست آوردند.

 بدین ترتیب پرونده حضور ایران در بسکتبال نوجوانان آسیا با دو پیروزی در مرحله گروهی برابر اردن و لبنان و یک شکست در مرحله گروهی برابر قزاقستان و نیز باخت امروز در پلی آف مقابله سوریه بسته شد .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.