11
قهرمان جوان تکواندو تمریناتش را آغاز کرد

مهلا مومن زاده در آستانه بازگشت به میادین

  • کد خبر : 82991
  • 23 تیر 1401 - 19:16
مهلا مومن زاده در آستانه بازگشت به میادین
مهلا مومن زاده مدال‌آور جوان ایران در مسابقات جهانی تکواندو پس از طی دوران طولانی آسیب دیدگی آماده بازگشت به میادین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مهلا مومن زاده ستاره تکواندو ایران در دسته سبک وزن پس از عمل جراحی زانو تمریناتش را آغاز کرده و به زودی روی شیاپ چانگ ظاهر خواهد شد.

مدال آور جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر، در سال ۱۴۰۰ دچار پارگی رباط صلیبی شد و مهرماه سال گذشته زانویش را به تیغ جراحان سپرد.

اکنون با گذشت ۹ ماه از این عمل جراحی، ستاره کرجی تمرینات خود را در بخش مبارزه آغاز کرده و با بازگشت او به میادین، رقابت بر سر هوگوی تیم ملی در وزن او نزدیک‌تر خواهد شد.

مهلا مومن زاده تکواندو بانوان لوازم خانگی کن

مهلا مومن زاده به آی دبلیو اسپورتس گفت که امیدوار است بتواند از نیمه تابستان آماده مسابقه شود و برای رقابت با حریفانش در رویدادهای پیش رو، کاملاً باانگیزه است.

مومن زاده همچنین از ثبت نام در مسابقات انتخابی دانشجویان خبر داده و تاکید کرده که در مسابقات تکواندو دانشجویان شرکت می‌کند.

گرچه مهلا نتوانست سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورد و این اتفاق در آن زمان، ضربه سنگینی برای تکواندوکار بااخلاق ایران بود اما او با بازیابی توان جسمانی و روانی خود مسیر جدیدی را تا المپیک پاریس پیش رو می‌بیند.

در جامعه تکواندو، او تکواندوکاری با ظرفیت‌های فوق‌العاده قلمداد می‌شود و سن و سال کم او به مهلا این امکان را می‌دهد که جاه طلبی‌های خود را دنبال کند. او تازه در آغاز راه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اردیبهشت 2019 میشه سال ۱۳۹۸ نه سال ۱۴۰۰،اصلاح کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.