2
پناهندگان و رفتگان را فراموش کنید

دختران وزنه بردار در قونیه | تیم ایران اینجاست!

  • کد خبر : 83595
  • 06 مرداد 1401 - 19:04
دختران وزنه بردار در قونیه | تیم ایران اینجاست!
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران آماده رقابت در بازی‌های کشورهای اسلامی می‌شود و حضور دختران وزنه بردار روی تخته قونیه سندی بر تداوم حیات این رشته در ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی وزنه برداری زنان ایران آماده رقابت در بازی‌های کشورهای اسلامی می‌شود و حضور دختران وزنه بردار روی تخته قونیه سندی بر تداوم حیات این رشته در ایران است.

در ماه‌های اخیر موضوع پناهندگی یکتا جمالی و خروج از کشور پریسا جهانفکریان نگاه‌ها را به سوی وزنه برداری زنان معطوف کرد اما حالا وقت آن رسیده که تیم ملی ایران روی تخته خودی نشان دهد.

اکنون زمان آن رسیده که پناهندگان، رفتگان و جدا شدگان را به دست فراموشی بسپاریم. تیم ایران اینجاست!

از قزوین به تهران، از تهران به قونیه

دختران وزنه بردار اخیراً در قزوین اردویی ۲ هفته‌ای را زیر نظر مه سیما بابایی برگزار کردند. اردویی که در شرایط استاندارد برگزار شد و روحیه شکننده تیم ملی، حاصل از برخوردهای گذشته را ترمیم کرد.

تیم ملی وزنه برداری زنان از امروز تا ۱۵ مرداد در تهران تمرین می‌کند و سپس روز ۱۶ مرداد به قونیه می‌رود و تا ۲۶ مرداد در ترکیه درگیر مسابقات کشورهای اسلامی است.

پوپک بسامی و ابریشم ارجمند خواه از تهران، فاطمه یوسفی و فاطمه کشاورز از فارس، فروغ یونسی از بوشهر، سیده الهام حسینی از لرستان، شینا امانی از کردستان و الهه رازقی از زنجان اعضای تیم ملی وزنه برداری در قونیه هستند.

سیده زهرا حسینی وزنه بردار ۱۴ ساله تیم ملی از استان مازندران نیز در جمع ملی پوشان حضور دارد که به دلیل شرایط سنی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام نخواهد شد.

مه سیما بابایی، امیدوار به مزد رنج

مه سیما بابایی سرمربی تیم ملی وزنه برداری زنان درباره روند حرکتی تیم ملی می‌گوید: اردوی خوبی را در قزوین پشت سر گذاشتیم و همه وزنه برداران ما آماده‌اند. تیمی متشکل از جوانان و بزرگسالان داریم و در قونیه امیدوار به کسب مدال هستیم.

بابایی در پاسخ به این سؤال که آیا همه دختران وزنه بردار در قونیه شانس مدال هستند گفت: نمی‌توانیم در این باره با قطعیت اظهار نظری داشته باشیم زیرا مسابقات پنج سال تعویق داشته و در نتیجه به رکوردی دسترسی نداریم.

او ادامه داد: اگر استارت لیست مسابقات منتشر شود ممکن است بتوانیم حدس‌هایی بزنیم اما در حال حاضر می‌توانیم امیدوار باشیم که دختران ما مزد زحماتشان را بگیرند و دست پر برگردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.