6
اقدام بحث‌برانگیز کیمیا علیزاده

آیا دلیل مهاجرت کیمیا علیزاده همسرش بود؟

  • کد خبر : 83683
  • 09 مرداد 1401 - 17:46
آیا دلیل مهاجرت کیمیا علیزاده همسرش بود؟
کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”این موضوع تنها موردی نیست که کیمیا را بسیار مطرح کرده، چون او اندکی بعد از کسب مدال، از ایران مهاجرت و پناهنده آلمان شد. این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که رسانه‌های اروپایی توجه زیادی به این مورد نشان داده و مهاجرت این ورزشکار ایرانی را برجسته کردند.

رفتن کیمیا از ایران، اما چندان بدون و حرف و حدیث نبود؛ از همان روز نخست شایعه شد که او به خواست همسرش مهاجرت کرده و خودش چندان رغبتی نداشته است. این مورد، اما با واکنش کیمیا مواجه و این موضوع را تکذیب کرد.

با این حال در ایران، بسیاری از رسانه‌ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث‌برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن‌ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی‌اش دامن زده است. مورد جدیدتر،مربوط به پاک کردن تصاویر همسر سابق وی در اینستاگرام است. اقدامی که مباحث تازه‌ای به همراه داشته است.

با وجود چنین موضوعاتی هنوز به طور رسمی خبری از کیمیا درباره شایعات رخ داده مطرح نشده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.