3
رقابتهای قهرمانی جهان تکواندو

تیم ملی تکواندو نوجوانان عازم صوفیه شد

  • کد خبر : 83688
  • 09 مرداد 1401 - 17:44
تیم ملی تکواندو نوجوانان عازم صوفیه شد
سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 809 تکواندوکار از بیش از یکصد کشور جهان طی روزهای 11 تا 16 مردا دماه به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”به نقل از فدراسیون تکواندو،تیم ملی تکواندو نوجوانان به منظور حضور در این رقابت ها صبح شنبه هشتم مرداد تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و از آنجا راهی صوفیه شد.

سوگند شیری، پرنیا سلمانی، مبینا نعمت زاده، فرشته فتحی، پونه جعفر صالحی، ساغر مرادی، الهام حقیقی و نیوشا شادلو  در این رویداد حاضر هستند.  هدایت تیم ملی نوجوانان  برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.

طبق برنامه دوشنبه دهم مرداد ماه، جلسه سرپرستان تیم ها و مراسم قرعه کشی مسابقات ساعت 14 تا 17 در هتل «میلینیوم» برگزار  و مسابقات رسما از روز سه شنبه 11 مرداد ماه در اوزان 44- و 42- کیلوگرم در گروه دختران و 45- کیلوگرم در گروه پسران آغاز خواهد شد.

چهارشنبه 12 مردادماه مبارزات اوزان 46- و 49- کیلوگرم برگزار شده و پنجشنبه سیزدهم مرداد ماه رقابت های  اوزان 52- برگزار می شود.

جمعه 14 مرداد ماه، تکواندوکاران اوزان 55- کیلوگرم باید با حریفان رقابت کنند. شنبه 15 مرداد ماه مسابقات اوزان 59- و 63-  برگزار خواهد شد. روز یکشنبه در روز پایانی این رویداد، رقابت های اوزان 68-  و 68+ کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.