8
با نام حفاری یا مناطق نفت خیز جنوب

مدیرعامل حفاری : در لیگ برتر فوتسال تیم خواهیم داشت

  • کد خبر : 83695
  • 09 مرداد 1401 - 19:07
مدیرعامل حفاری : در لیگ برتر فوتسال تیم خواهیم داشت
مدیرعامل باشگاه حفاری خوزستان اعلام کرده‌ است خوزستان در لیگ برتر فوتسال زنان تیم خواهد داشت؛ با نام حفاری خوزستان یا مناطق نفت خیز جنوب.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“؛ حضور تیم فوتسال حفاری خوزستان در فصل آینده لیگ زنان حواشی زیادی را به همراه داشته و اکنون ایسنا از حضور این تیم در لیگ خبر داده است.

پس از این که طی هفته‌های اخیر هیچ مقام مسئولی در تیم حفاری خوزستان در ارتباط با آینده این تیم پاسخگو نبود و حتی بازیکنان این تیم نیز از عدم تیمداری حفاری در فوتسال زنان خبر داده بودند، حال مدیرعامل باشگاه حفاری خوزستان از حضور این تیم در لیگ برتر گفته است.

سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان  اظهارکرد: ما به فدراسیون اعلام حضور برای فصل جدید کرده ایم و مقرر شد که سه‌شنبه هفته جاری نیز جلسه‌ تیم‌های قهرمانی مناطق نفت خیز جنوب و ملی‌حفاری با حضور مسئولان شرکت نفت برگزار شود و در خصوص تیم‌های کل مناطق نفت خیز که ملی حفاری هم جزو آن است، تصمیم‌گیری می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس تیم‌داری از طریق وزارت نفت است؛ یا تیم فوتسال زنان برای حضور در سوپر لیگ به ملی‌حفاری سپرده می‌شود یا مناطق نفت خیز جنوب تیم‌داری خواهد کرد. یعنی در مجموع خوزستان در سوپر لیگ زنان تیم خواهد داشت یا به اسم حفاری یا مناطق نفت خیز جنوب.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: به نوعی ورزش حفاری و مناطق نفت خیزب ادغام شده و تصمیم‌ گرفته شده در راستای بهینه سازی است و به نظرم اقدام خوبی است و من با آن موافقم هستم. زیرا کار هدفمند انجام می‌شود و. هدف کلی تیم‌داری است و تیم فوتسال نیز به خارج از مجموعه نفت نخواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.