0
جابجایی امتیاز به مناطق نفت خیز جنوب منتفی شد

حفاری با برنامه ریاضت اقتصادی به فوتسال برگشت

  • کد خبر : 83781
  • 13 مرداد 1401 - 9:39
حفاری با برنامه ریاضت اقتصادی به فوتسال برگشت
باشگاه حفاری خوزستان در پی به نتیجه نرسیدن موضوع انتقال امتیاز تیم فوتسال زنان این باشگاه به مناطق نفت خیز جنوب، به لیگ فوتسال زنان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه حفاری خوزستان در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور تیمداری خواهد کرد.

طی هفته‌های گذشته موضوع انصراف حفاری از لیگ فوتسال زنان جدی شد به طوری که این کناره‌گیری قطعی به نظر می‌رسید و همه چیز در گرو تصمیمات داخلی تربیت بدنی وزارت نفت بود.

بر اساس یک طرح داخلی، موضوع انتقال سهمیه حفاری خوزستان به مناطق نفت خیز جنوب مطرح شد و علت این راهکار، مسائل مالی و اعتباری باشگاه‌های نفتی بود.

باشگاه حفاری به دنبال این بود که امتیاز تیم فوتسال زنان را به مجموعه نفتی دیگر یعنی مناطق نفت خیز جنوب منتقل کند تا از این طریق، تیم هم در مجموعه نفت باقی بماند و هم حفاری از درگیر شدن مستقیم با مباحث تأمین بودجه رهایی یابد.

با این حال جلسه روز چهارشنبه شرکت ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب برای جابجایی این تیم، نتیجه جدیدی در بر نداشت و در نهایت حفاری پذیرفت تا تیم فوتسال زنان را در سوپرلیگ زنان شرکت دهد.

بازگشت حفاری به سوپرلیگ فوتسال زنان اتفاق مثبتی برای فوتسال تلقی می‌شود گرچه حفاری حالا باید با بودجه‌ای که محدودتر از همیشه است اقدام به تیمداری کند.

در یکی دو سال اخیر، شرایط رفاهی در مجموعه تیم فوتسال زنان حفاری خوزستان به گواه بازیکنان این تیم در مقایسه با باشگاه های شاخص، شرایط جالب توجهی نبوده است.

بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود حفاری برای بستن تیم ۱۴۰۱ خود به دنبال جذب حداقل بازیکن غیربومی باشد و هزینه‌های خود را به پایین‌ترین سطح ممکن برساند.

غنای فوتسال در خوزستان این امکان را به حفاری می‌دهد که با وجود ناتوانی در جذب ستاره‌های برون استانی، باز هم تیمی سرسخت را روانه سوپرلیگ کند با این حال، مدیریت یک تیم در این سطح با افزایش سرسام آور هزینه‌های تیمداری و رفاهی پیچیدگی‌های زیادی دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.