9
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

اخطارهای پرشمار، طلای غزل سلطانی را نقره کرد

  • کد خبر : 84199
  • 19 مرداد 1401 - 22:02
اخطارهای پرشمار، طلای غزل سلطانی را نقره کرد
در ادامه مسابقات تکواندو بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” غزل سلطانی دختر سمنانی تکواندو ایران امشب در ادامه مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه مدال نقره را از آن خود کرد.

روز دوم مسابقات تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه 19 مرداد با برگزاری مبارزات اوزان 49- و 67- کیلوگرم در گروه زنان  پیگیری شد.

غزل سلطانی نماینده وزن ۴۹- تکواندو که پس از قرعه استراحت در دور نخست با برتری مقابل «زهرا خاور» نماینده پاکستان مدال برنز خود را مسجل کرده بود، در مرحله نیمه نهایی برابر «الاسا» از مراکش پیروز شد تا به فینال برسد.

وی در مسابقه فینال برابر «رقیه حیلدیریم» ترکیه ای، نفر هفتم رنکینگ المپیکی، دارنده دو برنز جهان و چهار طلا و برنز اروپا در راند اول ۵ بر ۱ برنده شد.

غزل در راند دوم به رغم برتری امتیازی با فاصله زیاد، 5 اخطاره شد و در راند سوم نیز همین شرایط تکرار شد تا نماینده کشورمان علی رغم شایستگی کسب مدال طلا به نشان نقره بسنده کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. غزل سلطانی برنده واقعی و قاطع این مسابقه بودند که تمامی راندها را با تفاوت فاحش پیش بودند. راند آخر هم 20-10 جلو بودند که با کمال تعجب داور وسط با اخطارهای بی مورد و اشتباه در 15 ثانیه به پایان مسابقه این تکواندو کار قهرمان را دیسکولیفای کردند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.