4
بازی های کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱

مدال نقره اکرم خدابنده برای تکواندو ایران

  • کد خبر : 84334
  • 21 مرداد 1401 - 22:07
مدال نقره اکرم خدابنده برای تکواندو ایران
روز چهارم و پایانی مسابقات تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی،جمعه 21 مرداد ماه با کسب مدال نقره کاپیتان تیم ملی تکواندو همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” به نقل از فدراسیون تکواندو،روز جمعه 21 مرداد ماه مبارزات اوزان 62- و 73+ کیلوگرم برگزار شد و اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان،مدال نقره تصاحب کرد.

خدابنده  در وزن ۷۳+ کیلوگرم در مبارزه پایانی،اسوتلانا اوسی پووا از ازبکستان را پیش رو داشت که پس از واگذاری راند نخست به رقیب، نتیجه وقت دوم را به سود خود خاتمه داد و در ادامه وقت سوم را نیز بازنده شد و به نشان نقره بسنده کند.

خدابنده در دیدار اول برابر،سارا الحاج از اردن در حالی که 4 بر صفر پیش بود، با انصراف رقیب از ادامه مبارزه، راهی دور دوم شد و سپس توانست با برتری ۲ بر یک برابر،نافیا کاس از ترکیه دارنده رنکینگ چهار المپیکی، ۲ نشان برنز جهان، برنز گرندپری، طلا، نقره و برنز اروپا به فینال وزن خود برسد.

تاکنون ناهید کیانی مدال طلا، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، اکرم خدابنده و سیده نرگس میرنوراللهی 4 نشان نقره، نسترن ولی زاده هم مدال برنز برای تیم ملی تکواندو کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.