7
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

کاتای تیمی و مدال نقره | میراثی که دست به دست می‌شود

  • کد خبر : 84532
  • 27 مرداد 1401 - 9:46
کاتای تیمی و مدال نقره | میراثی که دست به دست می‌شود
تیم کاتای دختران ایران در پایان کاتای تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه با نقره به کار خود پایان داد. مدالی که برای کاتا، اعتبار و هویت می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نسل جدید کاتا در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، شامگاه چهارشنبه توانست نقره این مسابقات را از آن خود کند.

گروه سه نفره زینب حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی تحت هدایت فاطمه بغلانی پور در دیدار فینال کاتای تیمی زنان برابر مراکش تن به شکست داد و نتوانست قهرمانی را به دست بیاورد.

با این وجود، کسب مدال نقره در قونیه با توجه به تجربه پایین و جوانی دختران آینده دار کاتا، خوشایند بود گرچه ظرفیت تیم کاتا در قواره‌ای فراتر از بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابتی محدود است.

فضای کاتای دختران ایران، امروز بیش از هر زمان دیگری سرشار و غنی است و این موضوع که حاشیه امنیت پررنگی برای کاتاروها وجود ندارد به رشد این بخش کمتر مطرح‌شده در کاراته ایران کمک خواهد کرد.

نمایندگان کاتای تیمی زنان در دور اول با امتیاز ۲۴.۵۴ بالاتر از الجزایر و کامرون در جایگاه اول گروه خود قرار گرفته بودند.

در این میان، نباید نقش چهره‌های پیشرو در کاتای تیمی ایران را به فراموشی سپرد. دختران جوان قونیه مسیری را ادامه می‌دهند که سال‌هاست با نجمه قاضی زاده، شادی جعفری زاده و الناز تقی پور می‌شناسیم.

میراث توسعه کاتای زنان ایران، دست به دست از نسلی به نسل دیگر منتقل خواهد شد و آن چه می‌ماند، خیرخواهی نسل‌ها برای یکدیگر است و ایمان به این که کاتا باید با همت خانواده‌اش، هویت خود را اعتبار بخشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. کاتا ایران در رشته بانوانان در ایران بنامهای صادقی.افسانه .تقی پور .قاضی زاده و جعفری زاده شناخته شده است. الان این بچه ها کلی مدال آسیایی و جهانی دارنند انشااله به زودی دو باره به صحنه مبارزه بر می گردنند.

  2. درود به تیم ملی ایران در کاتا تیمی بانوانان به مربیگری سر کار خانم ارباب.بانوان قهرمان شادی جعفر زاده.الناز تقی پور.نجمه قاضی زاده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.