10
گفتگو با وزنه بردار سه مداله ایران در قونیه

حسینی : در وزنه برداری، یک درصد تردید یعنی شکست قطعی!

  • کد خبر : 84630
  • 29 مرداد 1401 - 12:43
حسینی : در وزنه برداری، یک درصد تردید یعنی شکست قطعی!
الهام حسینی وزنه‌بردار کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی که موفق به کسب یک مدال طلا و دو برنز شد از این مسابقات می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه با درخشش دختر وزنه بردار ایران، الهام حسینی همراه بود که توانست سه مدال کسب کند.

او در دسته ۸۱ کیلوگرم، ابتدا در حرکت یکضرب مدال طلا گرفت و سپس در حرکت دوضربت و مجموع نیز ۲ مدال برنز برای تیم ایران به ارمغان آورد.

الهام حسینی رکورددار تیم ملی وزنه برداری درباره بازی‌های کشورهای اسلامی می‌گوید: مسابقات سطح خوبی داشت و از قبل برنامه ریزی‌های لازم جهت کسب مدال را انجام دادیم. آنالیز خوبی از رقیبانم داشتم و نتیجه این شد که صاحب ۳ مدال شدم.

حسینی در مورد رقبایش گفت: آنها از سطح بالایی برخوردار بودند و به جز ترکیه که در مسابقات اروپایی شرکت می‌کند بقیه کشورهای آسیایی وزنه‌برداران خوبی دارند. رقبای من در این مسابقات از سطح جهانی خوبی برخوردار هستند و این، کسب مدال را ارزشمند می‌کند.

الهام حسینی از نخستین وزنه‌بردارانی بود که در مسابقات جهانی شرکت کرد و این بار در قونیه نیز توانست عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد.

وزنه‌بردار در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: به خاطر تغییراتی که در فدراسیون به وجود آمد اردوی ملی دیرتر تشکیل شد و فقط یک ماه در اردو بودیم. متأسفانه من یک ماه قبل از اردو آسیب داشتم و تمریناتم آن گونه که باید، پیگیری نشد. تمام تلاشم را کردم تا با تمرینات بدنی و فنی مناسب به بالاترین سطح آمادگی برسم.

وزنه بردار تیم ملی ایران جایگاه پنجم آسیا و ششم جهان را در دست دارد و امیدوار به کسب مقام‌های بهتر است و این عزم را با درخشش روی صحنه بازی‌های کشورهای اسلامی به نمایش گذاشت.

الهام-حسینی-وزنه-برداری

الهام حسینی درباره چالش‌های وزنه بردار بودن گفت: وزنه برداری به صبر و تحمل بالایی دارد، آمادگی ذهنی در این ورزش بیشترین اهمیت را دارد و از آمادگی بدنی هم مهم‌تر است و این موضوعی است که افراد کمی از آن آگاه هستند.

او ادامه داد: در هر مسابقه اگر یک درصد تردید داشته باشید که موفق می‌شوید، صد درصد بازنده خواهید بود. برای یک وزنه بردار، این یک موضوع کلیدی است که بتواند کنترل ذهن خود را در دست داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.