5
گفتگو با شمشیرباز اپه ایران در بازی های کشورهای اسلامی

پوررحمتی: قونیه مرا ریسک پذیر کرد | اشک از زیر ماسکم جاری بود

  • کد خبر : 84720
  • 01 شهریور 1401 - 11:22
پوررحمتی: قونیه مرا ریسک پذیر کرد | اشک از زیر ماسکم جاری بود
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه ایران، از تجربیات و لحظات خود، در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مهسا پوررحمتی ملی‌پوش اسلحه اپه ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی ، در یک‌چهارم نهایی در وقت اضافه تنها با یک اختلاف امتیاز، نتوانست در میان مدال‌آوران بایستد.

پوررحمتی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: در روز مسابقه یک چهارم نهایی، حریف ترک در مقابل من قرار گرفت که سابقه  مدال طلای جوانان جهان و مدال طلای اروپا را داشت. این یک رقابت سخت برای من بود.

او ادامه داد: شمشیرباز ترک، بازیکن جوانی بود، اما تجربه بالایی داشت و کاملا مسلط به بازی بود، رقابت را کنترل شده آغاز کردم و امید گرفتن مدال را داشتم و با تمام وجود برای پیروزی جنگیدم.

شمشیرباز ایرانی افزود: متاسفانه در رشته شمشیربازی اندکی هم بخت و اقبال، دخیل است ،در عدد۱۳ به تساوی رسیدیم و در یک دقیقه زمان اضافه با قرعه‌ای که به نام حریفم افتاد باید برنده‌ بازی مشخص می شد.

پوررحمتی اضافه کرد: در این یک دقیقه مجبور بودم ضربه‌ای وارد کنم و در نهایت ضربه حریفم روشن شد و امتیار نهایی به او تعلق گرفت.

ملی پوش اسلحه اپه افزود: لحظه شکست برایم سخت بود، چرا که برای باخت پا به میدان نگذاشته بودم، اما همین ضربه پایانی که شکست را به من تحمیل کرد باعث تجدیدقوای من شد و به من درس داد که ریسک‌پذیر باشم و شک و استرس را در انجام کارهایم دخیل نکنم.

او در این مورد گفت: در طول سابقه ۱۶ ساله حضورم در رشته شمشیربازی، هیچ‌وقت پس از شکست به این شدت ناراحت نشدم و همیشه سعی در پنهان کردن سختی ها و اشک هایم داشتم و با تمرین بیشتر باز می گشتم.

مهسا پوررحمتی ادامه داد: قونیه معادلاتم را بهم ریخت و نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیرم. در همان لحظه برخورد ضربه و کسب امتیاز حریف، از زیر ماسک اشک هایم جاری شد و برای اولین بار پس از شکست در مقابل چشم همگان ابراز ناراحتی کردم و پنهان کردنش از توانم خارج بود چرا که فشار بالایی روی من قرار داشت‌.

ملی‌پوش ایرانی درمورد نایب‌قهرمانی تیمی عنوان کرد: در ابتدا عربستان را پیش‌رو داشتیم و سپس در مقابل سنگال قرار گرفتیم و هردو را شکست دادیم و به فینال راه یافتیم.

او همچنین افزود: در فینال در مقابل میزبان رقابت‌ها قرار گرفتیم و با امتیاز بسیار نزدیک نتیجه را واگذار کردیم و در نتیجه ترکیه صاحب نشان طلا شد. همچنین لازم می دانم از مربی تیم ملی به خاطر زحماتش تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.