6
رقابت های تکواندو گرندپری 2022

توقف ناهید کیانی در یک قدمی مدال پاریس

  • کد خبر : 85112
  • 11 شهریور 1401 - 19:09
توقف ناهید کیانی در یک قدمی مدال پاریس
ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس 2022 برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ناهید کیانی با نمایشی قهرمانانه در یک قدمی مدال و در یک چهارم نهایی گرندپری پاریس متوقف شد و از کسب مدال دور ماند.

رقابت های گرندپری ۲۰۲۲ از امروز به مدت سه روز (۱۱ تا ۱۳ شهریور) در فرانسه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار در ۸ وزن المپیکی مجموع دو گروه بانوان و آقایان حال برگزاری است.

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم اولین نماینده ایران، امروز به روی شیاپ چانگ رفت. کیانی در دور اول مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت.

او توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه 12بر صفر در 2 راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

نبرد کیانی و جید جونز پرافتخار، مبارزه ای دیدنی و به یاد ماندنی بود و در شرایطی که شانس پیروزی به جونز داده می شد این دختر شاخص تکواندو ایران بود که برد را از آن خود کرد.

ناهید قاطعانه مقابل دارنده 2 مدال طلای المپیک ، طلا، نقره و برنز جهان، 8 طلا، 5 نقره و یک برنز رقابت های گرندپری، 5 طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج 8 بر 6 و 7 بر صفر به برتری رسید و به یک چهار نهایی راه یافت.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «زونگشی لو» قهرمان 2 دوره رقابت های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی های آسیایی 2018 در 2 راند با نتایج 9 بر 3 و 11 بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.

در ادامه این رویداد فردا شنبه 12 شهریورماه ، شاهد رویایی کوثر اساسه در وزن 67- کیلوگرم با حریفان خود خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85112
  • نویسنده : نگین مهدیون
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون تکواندو

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.