7
رقابت های تکواندو گرندپری 2022

حذف اساسه در پاریس با شکست برابر یک کروات

  • کد خبر : 85211
  • 12 شهریور 1401 - 20:35
حذف اساسه در پاریس با شکست برابر یک کروات
در دومین روز از رقابت های تکواندو گرندپری پاریس کوثر اساسه با شکست در یک هشتم نهایی نتوانست به جمع 8 نفر برتر تورنمنت راه یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های تکواندو گرندپری پاریس امروز دومین روز خود را سپری کرد و کوثر اساسه پس از یک پیروزی ، از دور مسابقات کنار رفت.

دختر جوان اهل کرمانشاه در وزن منهای 67 کیلو روی شیاپ چانگ رفت اما شکست برابر یک کروات اجازه نداد او به جاه طلبی خود در پایتخت فرانسه ادامه دهد.

کوثر امروز در اولی مسابقه در رقابتی پیچیده و حساس دو بر یک مقابل نادیکا بوزانیچ از صربستان پیروز شد. مسابقه ای که فشار زیادی به اساسه وارد کرد.

کوثر در این مسابقه راند اول را 5 بر 4 به سود خود پایان داد اما در راند دوم 11 بر 9 بازنده شد و با برتری 3 بر 2 در راند سوم، نهایتا برنده این بازی بود.

در مرحله یک هشتم نهایی، کوثر اساسه به مصاف نیکا کلپاک از کرواسی رفت. حریفی که سابقه نایب قهرمانی اروپا را در کارنامه داشت.

همه چیز در راند اول برای کوثر رویایی پیش رفت به طوری که تابلو نتیجه در پایان راند نخست برتری 5 بر 2 نماینده ایران را نشان می داد و همگان منتظر حضور دختر کرمانشاهی در یک چهارم نهایی بودند.

با این حال کلپاک به سادگی قصد تسلیم نداشت و این را زمانی ثابت کرد که در راند دوم 7 بر صفر کوثر را شکست داد و شوک سنگینی به تکواندوکار ایرانی وارد کرد.

این روند در راند سوم تغییری نکرد. باز هم کلپاک بود که امتیازات را درو کرد و با پیروزی 6 بر یک، برنده نهایی این بازی شد و دختر ایرانی را در یک هشتم نهایی متوقف کرد.

ناهید کیانی دیگر نماینده ایران بود که روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. اکرم خدابنده سومین و آخرین دختر تکواندوکار ایران در گرندپری پاریس است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.