22
بازی‌های آسیایی، نیامده تلفات داد

ویروس مصدومیت دختران جاکارتا : این ۵ بدشانس!

  • کد خبر : 8599
  • 20 مرداد 1397 - 17:00
ویروس مصدومیت دختران جاکارتا : این ۵ بدشانس!
گرچه آسیب‌دیدگی کیمیا علیزاده و از دست دادن جاکارتا پیش از این مسابقات سروصدای زیادی به پا کرد اما کیمیا تنها بدشانس کاروان جاکارتا نبود.

پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان : ستاره های کاروان اعزامی به جاکارتا به شکل عچیبی طعم آسیب و از دست دادن تورنمنت را چشیدند.

داستان مدت ها قبل از یک کوراش کار به نام پریسا حیدری و پارگی رباط صلیبی پای او در تیم ملی جوجیتسو آغاز شد که طبیعتا به دلیل این که ورزشکار اسم و رسم داری نبود چندان مطرح نشد.

حیدری یکی از گزینه های اصلی تیم ملی برای حضور در جاکارتا بود و حتی گفته می شد وی شانس مدال هم دارد اما همه چیز در خلال تمرین از دست رفت.

آسیب وی از ناحیه زانو سبب شد حیدری زانویش را به تیغ جراحان بسپارد. زندگی برای او در یک آسیب زانو ، تغییر کرد و ورزشکاری که می توانست سکوی جاکارتا را کسب کند بار دیگر به عقب بازگشت.

آیلی نیری ، ستاره تیم ملی اسکواش بانوان یکی دیگر از بدشانس هایی بود که فرصت حضور در جاکارتا را از دست داد. بر خلاف سایرین ، آسیب او در میدان مسابقه یا تمرین اتفاق نیفتاد.

یک سانحه تصادف بی موقع ، در خرداد ماه او را 4 ماه به استراحت اجباری برد و به همین سادگی ، آیلی نیری ، ستاره جوان اسکواش ایران شانس حضور در کاروان جاکارتا را از دست داد.

سپس نوبت به کیمیا علیزاده و سمیه یزدانی رسید. کیمیا در خلال اردوی تیم ملی در کرج در تمرین نوبت صبح ملی پوشان تکواندو از ناحیه زانو دچار آسیب شد و سپس نظر پزشک همه چیز را مشخص کرد.

 

 

کیمیا رباط صلیبی پاره کرده بود و این یعنی از دست دادن پرچمداری جاکارتا ، بازی های آسیایی و حتی مسابقات جهانی 2019 . بدترین اتفاق ممکن برای کیمیا در راه المپیک.

سمیه یزدانی ، رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری در بخش استقامت قربانی بعدی  ویروس مصدومیت کاروان جاکارتا بود. او نیز در آستانه اعزام به بازی های آسیایی و پس از درخشش در مسابقات مرحله اول لیگ در اردبیل از ناحیه ترقوه آسیب دید و جایش را به ماندانا دهقان داد. آسیب دیدگی از ناحیه ترقوه سبب این اتفاق تلخ در زندگی ورزشی یزدانی شد.

نفر بعدی فهرست آسیب دیده ها ، مرضیه عشقی بود. کاپیتان اصفهانی تیم ملی کبدی ایران درست در آستانه اعزام به جاکارتا و پس از ماه ها تمرین و حضور در اردوهای طاقت فرسا دچار آسیب دیدگی شد و بازی های آسیایی را از دست داد.

این احتمالاً به معنای پایان حضور مرضیه عشقی در تیم ملی کبدی است. سن و سال او احتمالاً مانع می‌شود که وی بتواند در آینده تیم ملی را همراهی کند و ظاهراً قصه غم انگیز مرضیه وی را در تیم ملی به پایان خط رسانده است.

ویروس مصدومیت نزد دختران اعزامی جاکارتا پس از این که قربانیان قابل‌توجهی گرفته هنوز هم برای همه ما نگرانی می‌سازد. با امید به این که همه دختران ما، سلامت و در اوج آمادگی راهی میادین جاکارتا شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.