5
فدراسیون تکواندو به سهمیه المپیک خدابنده چشم دوخته

حضور ناهید کیانی و خدابنده در گرندپری منچستر

  • کد خبر : 86248
  • 08 مهر 1401 - 22:11
حضور ناهید کیانی و خدابنده در گرندپری منچستر
ناهید کیانی و اکرم خدابنده به عنوان نمایندگان تکواندو زنان ایران در مسابقات گرندپری منچستر روی شیاپ چانگ می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ، مسابقات گرندپری تکواندو منچستر در پیش است و ناهید کیانی و اکرم خدابنده دو نماینده تیم زنان ایران در این رویداد خواهند بود.

پس از حضور ناموفق در گرندپری پاریس، اکنون فدراسیون تکواندو امیدوار است حضور در گرندپری منچستر برای ناهید کیانی و اکرم خدابنده نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر، حضور در گرندپری ها برای تکواندوکاران ایرانی امتیاز به همراه دارد به ویژه اکرم خدابنده که رویکرد مینو مداح سرمربی تیم ملی در مورد او آشکار است.

مینو مداح می‌خواهد آخرین شانس خدابنده برای المپیکی شدن را به او بدهد و به همین دلیل است که فدراسیون تکواندو همه گزینه‌های حضور در گرندپری را کنار گذاشته و خدابنده را همراه با کیانی به گرندپری ها اعزام می‌کند.

به عقیده مینو مداح – که عده‌ای به صورت تایید نشده معتقدند رابطه نزدیک او و اکرم خدابنده در تصمیمات کنونی دخیل است – خدابنده شایسته حضور در المپیک است و باید به او میدان و فرصت کافی داده شود.

این در حالی است که اکرم خدابنده یک تکواندوکار پا به سن گذاشته است و به عقیده منتقدان، رویکرد فدراسیون تکواندو برای حضور در گرندپری یا رویدادهای کسب سهمیه باید تکواندوکاران مستعد و جوان باشند.

در مورد ناهید کیانی، او همچنان امید اول برای کسب سهمیه المپیک پاریس است و کسی به اندازه او به این موفقیت نزدیک است. کیانی با حفظ تمرکز و آمادگی می تواند به اولین تکواندوکار زن ایران تبدیل شود که 2 المپیک را به چشم می‌بیند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.