6
سنگ نورد به حرف آمد

استوری الناز رکابی: اشتباه شد؛ به ایران بر می‌گردم

  • کد خبر : 86596
  • 26 مهر 1401 - 16:38
استوری الناز رکابی: اشتباه شد؛ به ایران بر می‌گردم
الناز رکابی سنگ نورد تیم ملی ایران که بدون پوشش موی سر در فینال قهرمانی آسیا رقابت کرد در یک استوری گفته است که این یک اتفاق ناخواسته بوده .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” موضوع حضور الناز رکابی سنگ نورد شاخص ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی این روزها نقل محافل است.

رکابی در فینال این مسابقات بدون پوشش موی سر روی دیواره رفت و مسابقه داد و در نهایت به مقام چهارم بخش کمباین مسابقات آسیایی دست یافت.

انتشار تصاویر این ورزشکار سبب شد واکنش های متفاوتی در ایران اتفاق بیفتد گرچه ارگان های رسمی مرتبط شامل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همچنین وزارت ورزش و جوانان در این باره واکنشی نداشتند.

الناز رکابی نیز در این مدت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام هیچ پست یا استوری منتشر نکرد. این در حالی بود که پوشش الناز رکابی (بدون پوشش سر) در فینال، از سوی اقشار مختلف جامعه مورد تعابیر گوناگون قرار گرفت.

با این حال، ملی پوش سنگ نوردی امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، مدعی شد که وضعیت پوشش او تنها بر اساس یک اتفاق و اشتباه بوده است.

در شرایطی که برخی از مردم نسبت به سرنوشت او پس از بازگشت به ایران یا احتمال بازنگشتن رکابی به کشور اظهار نظر کردند او در این استوری گفته است که همراه با تیم، به خانه بازخواهد گشت.

انتشار این استوری در شبکه های اجتماعی واکتش های گوناگون به همراه داشته است اما نگاه غالب در واکنش های مردمی، حمایت از این ورزشکار زنجانی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.