10
به دلیل عدم صدور روادید

ناهید کیانی و خدابنده گرندپری منچستر را از دست دادند

  • کد خبر : 86665
  • 29 مهر 1401 - 18:15
ناهید کیانی و خدابنده گرندپری منچستر را از دست دادند
ناهید کیانی و اکرم خدابنده به دلیل عدم صدور روادید انگلیس، حضور در مسابقات تکواندو گرندپری منچستر را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون تکواندو اعلام کرد تکواندوکاران ایرانی به دلیل عدم صدور روادید از سوی دولت انگلیس، قادر به حضور در گرندپری منچستر نخواهند بود.

ناهید کیانی و اکرم خدابنده تکواندوکاران زن ایرانی بودند که قرار بود همراه با تیم مردان در این مسابقات شرکت داشته باشند اما این فرصت مناسب برای کسب امتیاز در راه حضور در المپیک پاریس را از دست دادند.

حضور در گرندپری از این نظر اهمیت دارد که نقشی مهم در کسب سهمیه المپیک برای تکواندوکاران جهان ایفا می کند و از دست دادن این رویداد به معنای عقب افتادن از رقبا در مسیر کسب امتیازات لازم است.

فدراسیون تکواندو ایران می گوید اقدامات لازم را در زمینه صدور روادید انجام داده است اما عدم همکاری از سوی طرف انگلیسی و به طور خاص، سفارت بریتانیا در ترکیه سبب شده است روادید تیم ایران صادر نشود.

بنا بر آنچه وب سایت فدراسیون تکواندو ایران منتشر کرده، هادی ساعی رییس این فدراسیون پیش بینی چالش در صدور روادید را داشته و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه را انجام داده اما در نهایت، این اقدامات به نتیجه نرسیده است.

ناهید کیانی تکواندوکار برجسته ایران پس از حضور در المپیک توکیو قصد دارد به نخستین تکواندوکار زن ایرانی تبدیل شود که دو بار متوالی با پرچم ایران به المپیک می رود و دستیبابی به این هدف از طریق کسب امتیازات لازم و موفقیت در مسابقات انتخابی، ممکن است.

اکرم خدابنده در تکواندو بانوان آزاد کشور 1400

اکرم خدابنده تکواندوکار باتجربه ایران که به طور ویژه از زمان زمامداری مینو مداح در راس تیم ملی تکواندو زنان، مورد حمایت است تلاش می کند پیش از پایان دوران حرفه ای خود به حضور در المپیک که آرزوی دیرین اوست، دست یابد.

کیانی و خدابنده پس از لغو اعزام به منچستر، به سایر ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مکزیک می پیوندند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.