4
سرمربی پالایش نفت آبادان گلایه مند است

انتقاد پریسا امامی از عملکرد داوران سوپرلیگ فوتسال

  • کد خبر : 86684
  • 01 آبان 1401 - 9:01
انتقاد پریسا امامی از عملکرد داوران سوپرلیگ فوتسال
سرمربی تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان می گوید انتظارات از داوران سوپرلیگ فوتسال زنان با عملکرد آنها در لیگ همخوانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در هفته هفتم سوپرلیگ زنان جمعه 29 مهر در رفسنجان، یک بر صفر مس را شکست داد.

پریسا امامی سرمربی تیم نفت آبادان با وجود این پیروزی مهم برای تیمش، از وضعیت داوری در این بازی و به طور کلی، سوپرلیگ فوتسال بانوان گلایه مند است.

امامی به آی دبلیو اسپورتس گفت: متاسفانه در این بازی از ناحیه داوری آسیب دیدیم و نقطه اوج آن، اخراج بی مورد و غیرمسئولانه فهیمه زارعی در نیمه نخست بود.

او ادامه داد: زارعی با بازیکن حریف هیچ برخوردی نداشت اما در عین ناباوری اخراج شد. ما به خاطر این تصمیم اشتباه، در دو دقیقه پایانی نیمه اول 4 نفره و تحت فشار بودیم و ممکن بود گلی دریافت کنیم.

سرمربی تیم پالایش نفت عنوان کرد: در شرایطی که تیم ها رقابت سختی با هم در جدول دارند و سطح خوبی در سوپرلیگ فوتسال وجود دارد، حداقل انتظار ما، یک قضاوت استاندارد و کم اشتباه از سوی داوران است.

پریسا امامی همچنین گفت: تقریبا همه نفرات ما در بازی با مس رفسنجان اخطار گرفتند. حتی مس هم از داوری شکایت داشت. این شرایط باید بهبود یابد اما داوری ما مثل گذشته مشکل دارد و اتفاق مثبتی رخ نداده است.

تیم پالایش نفت آبادان تا پایان هفته هفتم سوپرلیگ 8 تیمی فوتسال زنان ایران با 18 امتیاز در صدر است و پیکان با 17 و نصر امید با 13 امتیاز دوم و سوم هستند.

*عکس میانه خبر، تزیینی است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.