7
در دو بخش تپانچه و تفنگ انجام شد

نتایج هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی زنان

  • کد خبر : 87090
  • 19 آبان 1401 - 21:08
نتایج هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی زنان
نتایج هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی زنان در پایان رقابت تیراندازان دختر در دو ماده تپانچه و تفنگ مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی زنان در تفنگ و تپانچه امروز پنج شنبه 19 آبان به انجام رسید.

در هفته پنجم لیگ دسته یک تفنگ خلیج بوشهر، هیئت همدان، هیئت البرز، موجان و فولاد هرمزگان به ترتیب در مقابل موسسه ایثار ایلام، سام‌ سها‌گستر مازندران، حفاری، هیئت خراسان رضوی و شهید چمران میبد به برتری دست ‌یافتند. پاس در این هفته استراحت داشت.

در بخش انفرادی نیز یلدا سلیمانی با نتیجه 16 بر 8 چهل‌ امیرانی را شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد. شرمینه چهل‌امیرانی از موجان دوم شد و نیلوفر محسنی‌ پور از حفاری نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته یک تپانچه زنان و در گروه الف که به میزبانی حفاری و تیگرا برگزار شد، ایرانیان نیشابور، حفاری و سام‌سهاگستر مازندران به ترتیب برابر ایثار ایلام، کوثر هوافضا و هیئت همدان به پیروزی رسیدند.

در گروه ب تیم‌های تیگرا و هیئت تیراندازی استان تهران به ترتیب برابر فولاد هرمزگان و شهرداری فردیس به پیروزی دست یافتند. کوثر قزوین نیز استراحت داشت.

در بخش انفرادی نیز شیدا سلطانی‌ فر از سام‌ سها گستر مازندران با نتیجه 17 بر 13 از سد جعفری گذشت و جایگاه نخست را از آن خود کرد. همچنین آمیتیس جعفری از دانشگاه آزاد و یاسمن مومن‌ زاده از حفاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.