7
پایان کار دختران بدون مدال

نتایج تیم ملی تکواندو زنان در مسابقات جهانی مکزیک

  • کد خبر : 87239
  • 26 آبان 1401 - 13:57
نتایج تیم ملی تکواندو زنان در مسابقات جهانی مکزیک
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2022 در شهر گوالاداخارا مکزیک برای تیم ملی تکواندو زنان بدون کسب مدال به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” مسابقات تکواندو قهرمانی جهان آبان 1401 در گوالاداخارای مکزیک برگزار شد اما تیم ملی تکواندو زنان بدون مدال این مسابقات را ترک کرد.

حذف زودهنگام مومن زاده ، مدال آور منچستر

مهلا مومن زاده تنها مدال آور تکواندو بانوان در مسابقات جهانی منچستر در این دوره از مسابقات جهانی حذفی زودهنگام را پذیرا شد.

او در وزن ۴۶- کیلوگرم دور نخست در پیکار با «سان هوانگ» از چین تایپه در حالی که راند نخست را 6 بریک پیروز شده بود، در دو راند بعدی با نتایج 5 بر 4 و 5 بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

یک پیروزی سهم ناهید کیانی در مکزیک

پرامیدترین چهره تکواندو زنان در مکزیک نتوانست به عملکردی بهتر از یک پیروزی در این رویداد دست یابد. ناهید کیانی این بار نیز در مسابقات جهانی ناکام شد.

ناهید در وزن 53- کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، دور دوم «مکوی» از بریتانیا را در دو راند شکست داد و در ادامه برابر «جو زو» از چین با همین نتیجه بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

اکرم خدابنده ، کاپیتان غمگین

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو زنان نتوانست به آرزوی خود برای کسب مدال جهانی جامه عمل بپوشاند. او به قرعه دشواری برخورد کرد.

خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم دور نخست باید با نماینده کنیا مبارزه می کرد که به دلیل حذف در وزنکشی، خدابنده راهی دور دوم شد.

کاپیتان خوشنام ایران در این مرحله مقابل «لورنا براندل» از آلمان و دارنده رنکینگ اول جهان 2 بر صفر (10 بر4 و 3 بر یک) بازنده و از دور رقابتها کنار رفت.

یک کانادایی سد راه میرنوراللهی شد

نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «کارولین جلسویک» از نروژ را دو بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف «اشلی کرایولد» نفر دوم رنکینگ جهانی از کانادا  رفت و 2 بر یک بازنده میدان مبارزه را ترک کرد.

میرنوراللهی راند اول را 2 بر یک حریف کانادایی پیروز شد و نماینده کشورمان راند دوم را 12 بر 3 به سود خاتمه داد ولی در راند سوم بازهم این کانادایی بود که 5 بر یک پیروز شد و در نهایت نماینده کشورمان ازادامه مسابقات بازماند.

بدترین قرعه ممکن برای زینب اسماعیلی

زینب اسماعیلی هم در وزن ۶۷- کیلوگرم در یک قرعه سخت به مصاف «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ رفت و در دو راند نتیجه را به رقیب صاحب نام خود واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

غزل سلطانی دومین نماینده ایران در روز سوم بود که در وزن 49- کیلوگرم پس از پیروزی در دیدار اول برابر «الکساندرا کاسرس دیاز» از پاراگوئه، مقابل «گینگ ژائو» از چین 2 بر یک بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

سلطانی در وقت اول این مبارزه را سلطانی 9 بر5 پیروز شد و در دو راند بعدی 11بر 3 و 12 بر 9 نتیجه را به رقیب نامدار خود واگذار کرد.

استعفای ندا زارع

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی بود و ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی کردند.

ندا زارع پس از این مسابقات از سمت خود در تیم ملی کناره گیری کرد. او در ماه های اخیر دستیار مینو مداح در مسابقات قهرمانی آسیا و رویدادهای دیگر بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.