2
گفتگو با ستاره همدانی تیم ملی جودو

روایت مریم بربط از قهرمانی در خرم آباد : لیگ هیجان انگیز!

  • کد خبر : 88799
  • 16 بهمن 1401 - 16:07
روایت مریم بربط از قهرمانی در خرم آباد : لیگ هیجان انگیز!
مریم بربط ستاره جوان و همدانی تیم ملی جودو زنان ایران از احیای لیگ جودو خوشحال است و رقابت در خرم آباد را هیجان‌انگیز، توصیف می‌کند.

به گزارش افرا ورزش، پس از سالیان سال تعطیلی لیگ جودو زنان، این مسابقات امسال از سر گرفته شد و در رقابتی ۱۰ تیمه در خرم آباد، پرهام لرستان فاتح لیگ شد.

مریم بربط، استعداد جوان جودو ایران و مدال‌آور آسیا یکی از اعضای تیم پرهام لرستان بود که با این تیم قهرمان شد. او اکنون خوشحال است که بار دیگر فرصت مبارزه را به دست آورده است.

جودوکای همدانی به افرا ورزش می‌گوید: طی هفت سال گذشته هیچ خبری از لیگ نبود. این موضوع به جودو آسیب زد. در آن زمان لیگ، رفت و برگشت بود و هر هفته درگیر مسابقه بودیم و اگر آن روند ادامه پیدا می‌کرد شاید امروز از نظر فنی وضعیتی به مراتب بهتر داشتیم.

او ادامه می‌دهد: خوشحالم که پس از هفت سال اراده‌ای در فدراسیون جودو شکل گرفت که لیگ احیا شود. گرچه لیگ امسال تک مرحله‌ای بود اما همین که باز هم لیگ زنده شده جای شادی دارد.

بربط در توصیف قهرمانی با تیم پرهام لرستان می‌گوید: جودوی ایران هنوز هم در شرایط تعلیق است و مشکلات خود را دارد اما با وجود این مشکلات، لیگ هیجان‌انگیز و فوق‌العاده و لبریز از احساسات خوب و امید بود.

ملی‌پوش جودوی ایران امسال در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه برای ایران مسابقه داد. این به معنای تجربه جدید بین‌المللی او بود با این حال مریم جوان امیدوار است بتواند بیشتر مسابقه دهد. این، خواسته او و هم‌قطارانش در جودو ایران است.

مریم بربط قرار است سال آینده در بازی‌های آسیایی هانگژو رقابت کند، جایی که تعلیق برای جودو ایران به پایان رسیده و زندگی برای او و دوستانش، شکل تازه‌ای پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.