8
تیم رویایی لیگ برتر والیبال زنان

آیتک سلامت ارزشمندترین شد | درسا فلاح پدیده لیگ

  • کد خبر : 88956
  • 22 بهمن 1401 - 9:31
آیتک سلامت ارزشمندترین شد | درسا فلاح پدیده لیگ
در پایان لیگ برتر والیبال زنان، تیم رویایی این مسابقات با حضور ۹ چهره معرفی شد و آیتک سلامت عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را کسب کرد.

به گزارش افرا ورزش، پرونده لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر جمعه ۲۱ بهمن در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران بسته شد.

تیم پیکان تهران موفق شد با برتری در فینال تک بازی برابر سریک گنبد کاووس با حساب سه بر صفر، قهرمانی این فصل را کسب و برای دومین بار در ادوار این رقابت‌ها جام را تصاحب کند.

پس از پایان این بازی، تیم رویایی یا منتخب برترین‌های این فصل لیگ معرفی شد و بر این اساس، آیتک سلامت قدرتی زن جوان و تبریزی تیم سریک گنبد به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل انتخاب شد.

لیگ برتر والیبال زنان

او این عنوان را از مهسا کدخدا بازیکن فصل گذشته باریج اسانس کاشان (که در آن تیم با کدخدا هم‌تیمی بود) و فعلی پیکان، ربود و با شایستگی بهترین بازیکن لیگ لقب گرفت.

درسا فلاح بازیکن جوان تیم سایپا که مریم هاشمی امسال به او میدان و او نیز به خوبی به این اعتماد پاسخ داد، عنوان پدیده لیگ برتر را کسب کرد.

در بخش لیبرو، نوبت به ستاره جوان ذوب آهن رسید که برای اولین بار عنوان برترین بازیکن لیگ را کسب کند. محدثه مشتاقی در ادامه روند پیشرفت آشکار خود به این عنوان دست یافت.

در بخش پاسور، تردیدی وجود نداشت که شبنم علیخانی همچنان با فاصله بهترین پاسور لیگ است. بازیکن امسال تیم سریک لایق عنوان برترین پاسور فصل بود.

مونا آشفته که دو فصل پیش عنوان بهترین بازیکن فصل را کسب کرده بود امسال عنوان بهترین قطر پاسور را کسب کرد. در بخش بهترین دریافت‌کننده قدرتی، مهسا صابری از سریک و مهسا کدخدا از پیکان انتخاب شدند.

کدخدا بار دیگر در جمع برترین‌های لیگ قرار گرفت گرچه امسال نتوانست بهترین بازیکن فصل شود با این وجود نمایش او در قهرمانی پیکان نقش پررنگی داشت.

لیگ برتر والیبال زنان

در بخش مدافع میانی، پوران زارع بازیکن کهنه کار و همیشه در اوج پیکان که در این فصل از سایپا به جمع پیکانی‌ها آمده بود یکی از دو مدافع برتر انتخاب شد.

دیگر عنوان مدافع میانی برتر به سودابه باقرپور رسید. مدافع سریک که فصل گذشته را در لیگ اسلوونی سپری کرده بود در این فصل در سریک نمایشی دلپذیر داشت و برای این عنوان شایسته بود.

برترین بازیکنان لیگ برتر والیبال زنان 1401

بهترین مدافع میانی: پوران زارع از پیکان و سودابه باقرپور از سریک گنبد

بهترین دریافت کننده قدرتی: مهسا کدخدا از پیکان و مهسا صابری از سریک گنبد

بهترین قطر پاسور: مونا آشفته از سایپا

بهترین پاسور: شبنم علیخانی از سریک

بهترین لیبرو: محدثه مشتاقی از ذوب‌آهن اصفهان

ارزشمندترین بازیکن: آیتک سلامت از سریک گنبد

پدیده لیگ: درسا فلاح از سایپا

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.